اخبار داغ

بازی تاخیری و کند در دستورکار ما قرار داشت؛

پنجعلی: بدترین نمایش ملی‌پوشان مقابل کره‌جنوبی رقم خورد/ با احتیاط بی‌جا به رقیب فرصت دفاع کردن دادیم

پنجعلی: بدترین نمایش ملی‌پوشان مقابل کره‌جنوبی رقم خورد/ با احتیاط بی‌جا به رقیب فرصت دفاع کردن دادیم
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بچه‌ها از نظر روحی-روانی در شرایط خوبی قرار نداشتند و نگرانی از باختن و فشار حفظ رکورد باعث شد تا محتاطانه عمل کنیم و به تساوی رضایت بدهیم.
[

محمد پنجعلی، مدافع و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی اظهار داشت: اصلاً خوب کار نکردیم و فکر می‌کنم بی‌کیفیت‌ترین نمایش تیم ملی را مقابل کره‌ای‌ها دیدیم. البته بدشانس بودیم اما بچه‌ها هم از کیفیت نمایش‌شان رضایت نداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او در ادامه صحبت‌هایش عنوان داشت: مقابل رقیب اصلی‌مان در گروه نه سرعت کافی داشتیم و نه دقت لازم. انتقال توپ ملی‌پوشان کند بود و سرمربی تیم ملی هم انگار اعتقادی به تغییر تاکتیک نداشت. این موضوعات باعث شد که حداکثر امتیازات خانگی از چنگ‌مان بپرد.
,
 
,
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران بیان داشت: انگار بچه‌ها از نظر روحی-روانی در شرایط خوبی قرار نداشتند و نگرانی از باختن و فشار حفظ رکورد باعث شد تا محتاطانه عمل کنیم و به تساوی رضایت بدهیم.
,
 
,
وی درباره اصرار دراگان اسکوچیچ به عدم تعویض در طول زمان مسابقه تصریح داشت: تعویض در دقایق آخر بازی برای نگه داشتن زمان و از ریتم انداختن بازی کاربرد دارد. اسکوچیچ وقتی تیمش نیاز به بُرد و گلزنی دارد، باید زودتر تعویض کند. از این روند باید ایراد گرفت و باید اصلاح شود.
,
 
,
پنجعلی در مورد ناهماهنگی بین خط دفاعی اذعان داشت: محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده زوج خوبی هستند اما در این ۲ بازی اخیر، ناهماهنگی و تأخیر در زمان پوشش را از آن‌ها مشاهده کردیم که در ۲ مورد کار دست‌مان داد. بالاخره اشتباه هم در فوتبال وجود دارد اما این کُندی می‌بایست برطرف شود.
,
 
,
مدافع پیشین ملی‌پوشان فوتبال ایران تاکید داشت: بازیکنان بسیار خوب و ستاره‌ای در تیم ملی داریم اما کار گروهی برای ما مشکل شده و فوتبال هم که بازی نفربه‌نفر نیست. به کره‌ای‌ها فرصت دفاع کردن در استادیوم آزادی را دادیم و بازی تاخیری و کند در دستورکار ما قرار داشت.
,
 
,
وی در خصوص بازی‌های آتی تیم ملی فوتبال ابراز داشت: هر بازی در این مرحله سختی‌های خاص خودش را دارد اما بچه‌ها باید خودشان باشند و هرگز اسیر استرس و فشارهای روانی نشوند تا این مسئله حل شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه