اخبار داغ

عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی، ضربه بدی به تیم ملی وارد ساخت؛

ابوالقاسم‌پور: اسکوچیچ از تغییر تاکتیک تیم ملی نترسد/ ساختار دفاعی ملی‌پوشان به ترمیم نیاز دارد

ابوالقاسم‌پور: اسکوچیچ از تغییر تاکتیک تیم ملی نترسد/ ساختار دفاعی ملی‌پوشان به ترمیم نیاز دارد
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دراگان اسکوچیچ از ستاره‌های باکیفیت روی نیمکت تیم ملی استفاده کند و از تغییر تاکتیک نترسد.
[

بهنام ابوالقاسم‌پور، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی اظهار داشت: عدم حضور تماشاگران در استادیوم آزادی باعث شد تا ملی‌پوشان از انگیزه و شور لازم برخوردار نباشند و فکر می‌کنم تیم ملی از این ناحیه ضربه بدی خورد. آن شوق سابق در بازی ملی‌پوشان دیده نمی‌شد و اگر تماشاگر داشتیم، شرایط فرق می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: چند موقعیت خوب هم مقابل تیم ملی کره‌جنوبی داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد، وگرنه شاید الان شرایط فرق می‌کرد. به هر حال این تیم یکی از رقبای اصلی ما طی سال‌های اخیر بوده و همیشه خودش را در قامت یک مدعی نشان داده.
,
 
,
ابوالقاسم‌پور درباره تاکتیک و ترکیب تیم دراگان اسکوچیچ عنوان داشت: سرمربی تیم ملی می‌تواند از نفرات بهتری که روی نیمکت حضور دارند، استفاده کند. در چند سال اخیر بهره‌مندی هم‌زمان از این تعداد لژیونر باکیفیت و مهره‌های ستاره سابقه نداشته و باید ببینیم طرز نگاه اسکوچیچ چیست که از برخی بازیکنان مؤثر در ترکیب تیم ملی استفاده نمی‌کند.
,
 
,
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه بیان داشت: بازیکنان خوبی مانند مهدی قایدی، مهدی ترابی یا سامان قدوس در اسکواد تیم ملی همیشه حضور دارند که ستاره‌هایی آماده با وضعیت روانی خوبی هستند. باید ببینیم آیا بازیکنان در رختکن و اردوها به تذکرات و صحبت‌های دراگان اسکوچیچ توجه می‌کنند یا در زمین کار خودشان را پیش می‌برند. 
,
 
,
وی در مورد اصرار سرمربی تیم ملی به عدم تغییر تاکتیک در جریان بازی اذعان داشت: دراگان اسکوچیچ باید حداقل از ۳ یا ۴ پلن تاکتیکی مختلف بهره‌مند باشد که به فراخور جریان بازی، آن‌ها را به کار بگیرد. شاید کادرفنی تیم ملی مشاوره‌های دقیقی به او نمی‌دهند یا کسانی که به او سفارش می‌کنند، نظرات درستی ندارند. 
,
 
,
ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: نمایش اکثر بچه‌ها در این ۲ بازی اخیر خوب بوده اما خب در چند موقعیت هم شانس آورده‌ایم. سعید عزت‌الهی، مهدی طارمی و علی‌رضا جهان‌بخش کیفیت خوبی از خود نشان داده‌اند و واقعاً تیم ملی پرمهره و خوبی داریم.
,
 
,
ابوالقاسم‌پور در خصوص مهار مهدی طارمی توسط مدافعین تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی تصریح داشت: کره‌ای‌ها بسیار خوب توانستند مهدی طارمی و حرکاتش را آنالیز کنند و این نشان از کار دقیق آن‌ها روی تاکتیک هجومی تیم ملی دارد. دراگان اسکوچیچ باید چینش و تاکتیک خود را تغییر می‌داد تا مهدی طارمی ۹۰ دقیقه اسیر مدافعین کره‌ای نشود.
,
 
,
او در ادامه با توجه به بازی‌های آتی سپیدپوشان تیم ملی ابراز داشت: نمی‌توان گفت که مقابل تیم ملی فوتبال لبنان یا تیم‌های دیگر در این مرحله بازی‌های ساده یا سختی داریم. همه بازی‌ها حائز اهمیت هستند و حتی تیم‌های کوچک‌تر هم می‌توانند برای‌مان دردسرآفرین باشند. باید از نظر روحی-روانی به بالاترین سطح ممکن برسیم تا با حداکثر امتیاز راهی جام جهانی شویم.
,
 
,
ابوالقاسم‌پور درباره غفلت مدافعین تیم ملی در ۲ بازی پیاپی مقابل امارات و کره‌جنوبی تأکید داشت: هماهنگی‌ها بین مدافعین تیم ملی کاهش یافته و شاید بین شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان که انصافاً مدافعین خوبی هم هستند، این امر را کم‌تر دیدیم. زمان سرمربی‌گری کارلوس کی‌روش این ناهماهنگی‌ها در قلب خط دفاع تیم ملی و بال‌های کناری آن دیده نمی‌شد و باید ساختار تدافعی ملی‌پوشان ترمیم شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه