اخبار داغ

توصیه های نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به رسانه ها:

رسانه ها به صورت جهادی وارد میدان شوند/دشمنان فرهنگ و دین را هدف اصلی حملات خود قرار داده است

رسانه ها به صورت جهادی وارد میدان شوند/دشمنان  فرهنگ و دین را هدف اصلی حملات خود قرار داده است
آیت الله حسینی ناامیدی را زمینه شکست مقاومت در مقابله هجمه های دشمن ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها به صورت جهادی وارد میدان شوند و پیشرفت ها و خدمات نظام را بازگو کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه رسانه ها در استان باید دغدغه دین و فرهنگ سازی دینی داشته باشند گفت : دشمن با توجه به قدرت جمهوری اسلامی ایران از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده و فرهنگ و دین را هدف اصلی حملات خود قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

آیت الله حسینی گفت: رسانه ها به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه آگاهی بخشی به مردم را برعهده دارند و ضرورت دارد در این میدان نقشه های دشمن را بازگو کنند تا هوشیاری برای مردم ایجاد شود.

,

امام جمعه شهر یاسوج ناامیدی را زمینه شکست مقاومت در مقابله هجمه های دشمن ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها به صورت جهادی وارد میدان شوند و پیشرفت ها و خدمات نظام را بازگو کنند.

,

او تاکید کرد: دشمن ضعیف تر از گذشته شده است و کشور در حوزه های مختلف قدرت نمایی خوبی در جهان داشته که در این رابطه می توان به قدرت نظامی کشور در عین الاسد، ارسال نفت به ونزوئلا، تولید واکسن کرونا و .... اشاره کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به رسانه های کهگیلویه و بویراحمد گفت : اصحاب رسانه باید در حوزه های مصرف گرایی، خام فروشی، کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگ های غلط مثل تیراندازی در مراسمات، قانون گرایی، خودباوری ملی و استانی، وحدت و انسجام مردم استان، مبارزه با طایفه گرایی، شایسته سالاری و شایسته گزینی تلاش کنند و استان را از عقب ماندگی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی خارج کنند.

,

آیت الله حسینی داشتن سواد رسانه ای را ضروری ارزیابی کرد و گفت : رسانه ها تلاش کنند تا ادبیات رسانه ای استان متناسب با ارزش ها و فرهنگ ناب اسلامی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه