اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

پیشرفت پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) روی غلتک افتاده/ افتتاح ۳۴۵ روز دیگر

پیشرفت پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) روی غلتک افتاده/ افتتاح ۳۴۵ روز دیگر
جمالیان گفت: در حال حاضر موتورخانه و سایر قسمت های پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک در حال ساخت است و اگر مشکل خاصی -مانند افزایش ناگهانی قیمت مصالح و تجهیزات- رخ ندهد، وضعیت بسیار امیدوار کننده است و انتظار می رود با به پایان رسیدن روزشمار (۳۴۵ روز) شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با دیارآفتاب در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک، گفت: پس از تغییر پیمانکار پروژه مقداری زمان برد تا کار بر روی غلتک بیفتد و در حال حاضر یک ماهی می شود که شاهد پیشرفت در این پروژه بزرگ هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: پس از تغییر پیمانکار باز هم مدتی شاهد عدم پیشرفت در پروژه بودیم ولی با توجه به اینکه روز شمار در محل انجام پروژه نصب شده، اقدامات مد نظر طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است.
,
 
,
جمالیان تصریح کرد: در حال حاضر موتورخانه و سایر قسمت ها در حال ساخت است و اگر مشکل خاصی -مانند افزایش ناگهانی قیمت مصالح و تجهیزات- رخ ندهد، وضعیت بسیار امیدوار کننده است و انتظار می رود با به پایان رسیدن روزشمار (۳۴۵ روز) شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.
,
 
,
گفتنی است مطالعات و عملیات اجرایی بیمارستان ولیعصر (عج)اراک به عنوان مرکز مادر تخصصی، درمانی و اورژانس از سال ۸۷ آغاز شده که طی سالیان گذشته به دلیل مشکلات اعتباری و عدم به کار گیری پیمانکاران کارآمد با وقفه طولانی در ساخت مواجه بوده است.
,
 
,
پروژه بیمارستان ولیعصر (عج)اراک در اسفندماه سال گذشته با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۷۰ درصد به پیمانکار جدید واگذار شد. مردم شهر اراک و چه بسا شهروندان استان مرکزی با بیش از یک دهه چشم انتظاری و وعده های مختلف برای بهره برداری از این مجموعه درمانی به تسریع در انجام کار و جبران عقب ماندگی های این پروژه مهم در دولت جدید امیدوار هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه