اخبار داغ

گزارش؛

چاره اندیشی های لازم برای بازگشایی مدارس/ضرورت واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی و نظارت بر رعایت پروتکلها

چاره اندیشی های لازم برای بازگشایی مدارس/ضرورت واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی و نظارت بر رعایت پروتکلها
بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در شرایط شیوع کرونا الزاماتی جدی را می طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، مدتها است که درباره بازگشایی مدارس سخن گفته می شود و در این راستا واکسیناسیون دانش آموزان و معلمین هم با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

گذشته از صحیح یا نا صحیح بودن این تصمیم، باید زیر ساخت‌های لازم در مدارس و دانشگاه ها به منظور پیشگیری از شیوع گسترده تر ویروس کرونا افزون بر انجام واکسیناسیون صد درصدی فراهم شود.

,

, ,

برای بازگشایی مدارس باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود

, برای بازگشایی مدارس باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود, برای بازگشایی مدارس باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود,

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: درباره برگزاری حضوری کلاسهای دانشگاهی مشکلی نداریم.

,

وی افزود: در بازگشایی مدارس باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود زیرا برخی مدارس از نظر مسائل بهداشتی و  سرویس های بهداشتی مشکل دارند.

,

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: باید شرایط به گونه ای باشد که زیر ساخت‌های لازم برای بازگشایی مدارس فراهم شود.

,

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: اعضای کمیسیون آموزش مجلس بر اجرای هرچه بهتر پروتکلهای بهداشتی نظارت خواهند کرد تا در آینده مشکلی ایجاد نشود.

,

وی افزود: مسائل بهداشتی بسیاری از مدارس حواشی استان تهران را علاوه بر شهرستان ها از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم.

,

حجت الاسلام فلاحی گفت: رعایت مسائل بهداشتی جز اولویت هایی است که کمیسیون آموزش حتما آن را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

,

, ,

از الزامات بازگشایی مدارس واکسیناسیون نزدیک به صد درصدی دانش آموزان و معلمان است

, از الزامات بازگشایی مدارس واکسیناسیون نزدیک به صد درصدی دانش آموزان و معلمان است, از الزامات بازگشایی مدارس واکسیناسیون نزدیک به صد درصدی دانش آموزان و معلمان است,

سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: اگر همه دانش آموزان واکسینه شوند و دو تا سه هفته از تزریق نوبت دوم واکسن آنها گذشته باشد می توان گفت ایمنی در بدن دانش آموزان  ایجاد شده است.

,

معاون فنی معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یکی از الزامات برای بازگشایی مدارس انجام واکسیناسیون نزدیک به صد درصدی دانش آموزان، معلمان و مربیان مدرسه و رعایت اصول ایمنی و بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله حداقل یک متر و نیم میان دانش آموزان و ضدعفونی کردن محل استقرار آنها است.

,

شاه آبادی تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم کلاسهای درس در مدت زمان کوتاه تری برگزار شوند و بیش از ۱۰ دانش آموز در کلاسهای بزرگ حضور نیابند همچنین تهویه مناسب هم برقرار باشد و اصول بهداشتی و ایمنی هم در مدارس و هم در دانشگاه ها رعایت شود.

,

وی افزود: چنانچه واکسیناسیون بالای ۹۵ درصد در دانش آموزان و دانشجویان انجام و اصول بهداشتی رعایت شود می توان گفت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها باعث شیوع بیشتر بیماری نخواهد شد اما اگر هیچ یک از این موارد رعایت نشود ممکن است بازگشایی مدارس و دانشگاه ها سبب انتشار بیماری شود پس امیدواریم

,

با رعایت این اصول در آینده شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه ها باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه