اخبار داغ

رئیس اداره آموزش‌وپرورش نیشابور خبر داد:

۴۰۰ کلاس بدون معلم در نیشابور/ مجوز جذب نیروی خرید خدمت صادر شده است

۴۰۰ کلاس بدون معلم در نیشابور/ مجوز جذب نیروی خرید خدمت صادر شده است
کلیدری گفت: ابتدای مهرماه ۴۰۰ کلاس خالی از معلم در نیشابور وجود داشت و تا الآن مجوز جذب ۶۹ نیروی خرید خدمت صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کلیدری، رئیس اداره آموزش‌وپرورش نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با کمبودهای معلم در نیشابور گفت: امروز جلسه‌ای با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان برگزار شد و نتایج خوبی داشت و قرار است ایشان با وزارت جلسه برگزار و طی ساعت‌های آینده جواب آن را اعلام نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به کمبود معلم در نیشابور خاطر نشان کرد: سال گذشته وضعیت کمبود معلم در نیشابور از امسال بیشتر بود و در ابتدای مهرماه تعداد بیشتری کلاس خالی بود.

,

رئیس اداره آموزش‌وپرورش نیشابور بیان داشت: ابتدای مهرماه ۴۰۰ کلاس خالی از معلم در نیشابور وجود داشت که با استفاده از ظرفیت معلم‌های بازنشسته، حق‌التدریس و بکارگیری دیگر معلم‌ها تعدادی از این کمبود حل شد.

,

کلیدری تأکید کرد: پس از این مجوز جذب ۶۹ نیروی خرید خدمات صادر شد که هم‌اکنون در حال طی دوره آموزشی هستند و طی چند روز آینده به مدارس اضافه خواهند شد.

,

وی با اشاره به راه‌حل کمبود باقی معلم‌ها خاطر نشان کرد: طبق آخرین پیگیری‌ها قول داده شده است که مجوز تعداد ۱۰۰ نیروی خرید خدمات دیگر در ابتدای هفته آینده برای نیشابور صادر شود.

,

رئیس اداره آموزش‌وپرورش نیشابور افزود: ما تلاش کرده‌ایم درس‌های مهم الآن دارای معلم باشد ولی امکان دارد الآن نیز در برخی مدارس دقت نظر صورت نگرفته است و به‌زودی برای بازطراحی کلاس‌ها به پایان می‌رسد و مشکلات در حال احصاء است و بررسی بیشتر ادامه دارد.

,

کلیدری با اشاره به این مطلب که در حال حاضر ۵۴ کلاس در مقطع ابتدایی و ۳۵ کلاس در مقطع متوسطه بدون معلم هستند.

,

وی تصریح کرد: امسال خداراشکر بحران به وجود نیامد در حالی که در سال گذشته ما شاهد بازنشستگی تعداد بسیار زیادی بودیم که اداره آموزش‌وپرورش را تا ۱۰ آبان ماه دچار بحران جدی کرده بود.

,

رئیس اداره آموزش‌وپرورش نیشابور تأکید کرد: تا دوشنبه هفته آینده گزارش جامعی از اقدامات انجام شده جهت حل مشکل کامل کمبود نیروی انسانی در مدارس به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه