اخبار داغ

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان:

۶۵ درصد دانش آموزان استان سمنان واکسینه شدند

۶۵ درصد دانش آموزان استان سمنان واکسینه شدند
علیرضا حاجی قاسمی گفت: تاکنون ۳۷ هزار و ۲۱۹ نفر از جمعیت ۵۶ هزار نفری دانش آموزی استان سمنان دربرابر ویروس کرونا ایمن شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حاجی قاسمی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در راستای واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال گفت: شروع واکسیناسیون این رده سنی از دانش آموزان در سطح استان و با هماهنگی جلسات در سطح مدیران از هفته گذشته آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,

حاجی قاسمی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۳۷هزار و۲۱۹ نفر از دانش آموزان واکسینه شده اند، تصریح کرد: از جمعیت ۵۶ هزار نفری دانش اموزان ۶۵درصد آنها تا کنون در برابر ویروس کرونا ایمن شدند.

,

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه  واکسیناسیون از شنبه هفته گذشته آغاز شده است؛ اظهار کرد: این روند همچنان ادامه دارد و در روزهای جاری در حال لکه گیری جهت اتمام روند واکسیناسیون هستیم.

,

 این مقام مسئول با بیان اینکه براساس اخلاق پزشکی در هیچ جای دنیا واکسیناسیون اجباری نیست، اظهار کرد: این موضوع در مورد دانش آموزان نیز صادق است، اما انتظار می رود خانواده ها و دانش آموزان به جهت جلوگیری از بروز پیک های مجدد شیوع کرونا وایمن سازی مدارس جهت بازگشایی نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

,

حاجی قاسمی در رابطه با بازگشایی مدارس از نیمه آبان ماه تصریح کرد: براساس دستورالعمل بازگشایی موجود تاکنون در مناطق کم جمعیت و عشایری و روستایی  کلاس های درس دایر هستند و مدارس پرجمعیت از نیمه آبان ماه به صورت گروه بندی با اولویت دروس های مشخص شده بازگشایی می شوند.

,

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش تاکنون هیچ دستور العمل ابلاغی برای واکسیناسیون گروه سنی زیر ۱۲ سال از سوی آموزش و پرورش صادر نشده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه