اخبار داغ

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فارسان خبر داد؛

ساخت بیش از هشتصد واحد مسکونی در شهرستان فارسان

ساخت بیش از هشتصد  واحد مسکونی در شهرستان فارسان
سید بهادر زیلابی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فارسان گفت: در سال جاری 167 واحد مسکونی در شهرها و 677 واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان ساخته‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید بهادر زیلابی  رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ به مجموع اقدامات بنیاد و مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فارسان اشاره داشت و گفت: از مجموع اقدامات بنیاد مسکن شهرستان فارسان در سال جاری می‌توان به احداث، بازسازی، زیرسازی و تأمین اعتبار اشاره داشت.
 
وی افزود: در بحث احداث می‌توان به  167 فقره واحد مسکونی شهری از جمله فیل آباد  و همچنین احداث 667 فقره مسکن روستایی برای روستائیان اشاره داشت.
 
زیلابی خاطرنشان کرد: تأمین اعتبار این واحدهای مسکونی 54 میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت در سطح شهرستان بوده و همچنین مقاوم‌سازی 145 واحد مسکونی مسکن روستایی را در برنامه داشته ایم.
 
وی با اشاره به اینکه برای عملیات اجرایی و پروژه های روستایی تا کنون 2 میلیارد تومان هزینه شده است اظهار داشت: عملیات دیوار حائل، جوی و جدول و زیرسازی آسفالت از جمله پروژه های روستایی بوده است.
 
زیلابی بیان داشت: در شهرستان فارسان در سال جاری 560 فقره سند روستایی و شهری صادر و به متقاضیان تحویل داده‌شده است.
 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه