اخبار داغ

برای دهمین بار:

تحلیف پارلمان یاسوج با غیبت ۴ عضو به سرانجام نرسید/ اعتراض عضو شورای شهر یاسوج و پاسخ فرماندار بویراحمد به ناکامی تحلیف

تحلیف پارلمان یاسوج با غیبت ۴ عضو به سرانجام نرسید/ اعتراض عضو شورای شهر یاسوج و پاسخ فرماندار بویراحمد به ناکامی تحلیف
صبح امروز با غیبت چند عضو شورای شهر یاسوج مراسم تحلیف پارلمان این شهر به سرانجام نرسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مراسم تحلیف اعضای شورای شهر یاسوج بعد از برگزاری ۹ جلسه همچنان به دلایل نامعلوم و غیبت چند عضو در ایستگاه ناکامی و وقت کشی به سرانجام نرسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

صبح امروز با دعوت فرماندار شهرستان بویراحمد از ۷ عضو منتخب شورای شهر یاسوج برای برگزاری دهمین نشت تحلیف ۴ عضو این شورا در نشست غائب بودند تا جلسه از رسمیت خارج شود.

,

فرماندار بویراحمد در این نشست از برگزاری مراسم تحلیف در روز شنبه هفته آینده ۲۴ مهر ماه خبر داد و گفت: باید همه اعضای اصلی حضور داشته باشند و بعد مراسم تحلیف برگزار شود .

,

احمدی اذعان داشت: اقای امیری و عباس نژاد تماس داشتند که مشکلی برای این ۲ عضو پیش آمده و نمی توانند در جلسه حضور داشته باشند و قول دادند روز شنبه راس ساعت ۸ صبح حضور داشته باشند.

,

وی ابراز داشت: امورات شهر به دلیل عدم تشکیل مراسم تحلیف و شروع به کار شورا معطل مانده و خیلی از کمیسیون ها به حضور شورای شهر نیاز دارند.

,

غائبین دهمین نشست تحلیف شورای شهر یاسوج   هدایت امیری، عطا اله دانشی، بهنام عباس نژاد بودند و کیوان آشنا در فرمانداری حضور داشته اما در محل برگزاری جلسه حاضر نشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه