اخبار داغ

گلایه های مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان کهگیلویه از مدیران

برخی ادارات و سازمانها به جای تعامل، تقابل می کنند/برخی از مدیران کل و حتی شهرستانی پای کار نیستند

برخی ادارات و سازمانها به جای تعامل، تقابل می کنند/برخی از مدیران کل و حتی  شهرستانی پای کار نیستند
مختاری با گلایه از اینکه بعضی ادارات و سازمانها به جای تأمل با بنیاد علوی تقابل می کنند، تصریح کرد: این عمل نشانه ضعف است،چه ادارات پای کار باشند یا نباشند به فعالیت خود همچنان با قدرت ادامه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک در گفتگو با صبح زاگرس  با اشاره به اینکه رهبر انقلاب هر ساله عالمانه با تعیین شعار سال  مسیر راه برای همه  مشخص  می کنند، گفت: این شعار را فقط در بنرهای ادارات و در پشت سرمان نصب می کنیم، اما تحقق آن روی زمین می ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اسفندیار مختاری با اشاره به شعار سال  افزود: در بعضی از ادارات می بینیم که خود ما مسئولان مانع هستیم و در گیر و دارهای  بروکراسی های  مختلف خیلی از کارها بر زمین می ماند.

,

وی تصریح کرد: شعار رهبری فقط به  عنوانی بر سربرگ نامه‌های ادارات مانده است.

,

مختاری بنیاد مستضعفان را به عنوان مولد شایسته این نظام  دانست و عنوان کرد: این بنیاد در برخی از مناطق هدف در سطح کشور  مشغول به کار بوده و بنیاد علوی به عنوان شاخه اجرای آن در حوزه دیشموک یک سری فعالیت ها و اقداماتی را  انجام می دهد.

,

وی بیان داشت: امید است به نقطه ای برسیم که در منطقه دیشموک حرفی از محرومیت نداشته باشیم.

,

این مسئول ادامه داد: اگر منطقه ای محروم  و مظلوم واقع شده، نتیجه  عملکرد ها و  بی توجهی مدیران و مسئولان است که نگاه‌ها عادلانه و منصفانه  نداشته و میطلبد که این نگاه ها تغییر کند.

,

مختاری گفت: در  مدتی که در بخش دیشموک استقرار یافتم، به وضوح می بینم  برخی از مدیران کل و حتی  شهرستانی پای کار نیستند.

,

وی با گلایه از پروژه های بر زمین مانده ۱۴۰۰ در  دیشموک تصریح کرد: از ۳۰ برنامه اولویت دار در شهرستان  فقط حوزه آب و  جهادکشاوزی پای کار بودند. 

,

مختاری بیان داشت:  روستای گراب در حوزه برق بحرانی ترین  منطقه دیشموک است که افراد مهاجری از سایر نقاط این بخش به این منطقه آمدند.

,

 وی با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه برق روستای گراب مصوب شده، گفت: بعد از  گذشت ۶ ماه  به  طرح هادی برخورد کرده و در  بروکراسی اداری درگیر هستیم.

,

مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی دیشموک افزود: وقتی هزینه ای مصوب می شود،  طرحی که  در یک جلسه دو یا سه روزه حل می شود چرا باید چند ماه معطل بماند.

,

مختاری با تاکید بر اینکه در حوزه راه خارج از حد تصور  ما با مشکل مواجهه هستیم، افزود: محور قلعه رییسی به دیشموک ۸ کلیومتر مصوب دارد و قرار بود ۱۵ شهریورماه این محور تکمیل شده، اما هر روز به بهانه های مختلفی از جمله نبود قیر، دستگاه، غلطک  یا یک روز مسئول نیست به تعویق افتاده است.

,

وی تصریح کرد: همه مدیران و مسئولان با خودروهای دولتی از این مسیر عبور می کنند و هنگام عبور در چاله چوله‌ها می زنند  ولی اعتباری که اختصاص یافته  جهت ساماندهی جاده بر زمین مانده است.

,

مختاری ادامه داد: ۸ کیلومتر محور  رودسمه که ۱۰ روستا را پوشش میدهد از زمان استقرار بنیاد تاکنون ۳ میلیارد تخصیص داده شده  اما هنوز کاری صورت نگرفته و روی زمین مانده است، مقصر  کیست؟

,

وی با بیان اینکه  خدماتی که در دیشموک انجام شده را باید برای مردم بازگو کرد، بیان داشت: در حوزه عشایر۹۰۰ میلیون تومان فقط بازگشایی جاده  تاکنون انجام شده است.

,

مختاری عنوان کرد: در بحث بیماری کرونا، باتوجه به اینکه خارج از دیشموک نمی توانیم کمک داشته باشیم، اما بیمارستان دهدشت، یک میلیارد تومان تجهیزات داده شده و دو میلیارد و ۵۰۰ تومان نیز دستگاه اکسیژن ساز تحویل این مرکزدرمانی داده شده است.

,

وی گفت: در حوزه های مختلفی  از جمله  مساجد، تجهیز مدارس، آب و  رادیولوژی بنیاد علوی به ارائه خدمات پرداخته است.

,

این مسئول افزود: در بحث رادیولوژی  بعد از گذشت ۲ ماه اما تاکنون نیروی آن مشخص نشده و  شروع بکار نکرده است.

,

مختاری با گلایه از اینکه بعضی ادارات و سازمانها به جای تأمل با بنیاد علوی تقابل می کنند، تصریح کرد: این عمل نشانه ضعف است، و این بنیاد، به صورت خودجوش به دیشموک آمده است،  چه ادارات پای کار باشند یا نباشند به فعالیت و رسالت خود همچنان با قدرت ادامه می دهد. 

,

وی گفت: ساختمان نیمه کاری مسکن که از سال۹۰  روی زمین مانده بود با با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از طرف بنیاد علوی ۴ واحد آن به بهره‌برداری رسید که  بیت المال روی زمین مانده احیا شد. و این خود نشان می دهد این بنیاد  می تواند کمک کند که خیلی از مسائل و مشکلات در این بخش مرتفع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه