اخبار داغ

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

شناسایی بیش از ۲ هزار واحد صنفی متخلف از ابتدای سالجاری/ورود ۶۰۰ تن برنج به کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی بیش از ۲ هزار واحد صنفی متخلف از ابتدای سالجاری/ورود ۶۰۰ تن برنج به کهگیلویه و بویراحمد
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲هزار و ۸۴ واحد صنفی متخلف در طی بازرسی های انجام شده شناسایی و اعمال قانون شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو  با  صبح زاگرس گفت: در راستای نظارت بر بازار، استان خصوصا بازار های  شهرستان‌ها، تیم های  بازرسی و نظارت ویژه ای متشکل از بازرسان، سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی برنامه زیری شده و در ۲ تایم صبح و عصر کلیه بازار را رصد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

روح الله باقری فرد افزود: در این گشت‌ها  با کلیه تخلفات  اعم از عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه برخورد  و تشکیل پرونده‌ها در اسرع وقت به تعزیزات حکومتی، جهت اعمال قانون و اجرای حکم ارجاع داده می شود.

,

باقری فرد با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال بالغ بر ۵ هزار بازرسی در شهرستان کهگیلویه توسط بازرسان اداره صنعت معدن تجارت و همکاری دیگر ادرات انجام گرفته، ادامه داد: طی این مدت بیش از  ۵۰۰ پرونده برای واحد های صنفی  متخلف تشکیل و به تعزیزات حکومتی جهت اعمال قانون ارسال شده است.

,

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه  در کل استان بیش از ۲۰ تیم بازرسی کار نظارت بر بازار را انجام می دهند، گفت: این بازرسی ها، به صورت مستمر در کلیه، نقاط و شهرستان ها انجام می‌شود.

,

این مسئول افزود: گشت های مشترک با همکاری، تعزیرات حکومتی ، پلیس مبارزه اماکن و  قاچاق کالا و ارز ، شبکه  بهداشت و درمان، دستگاه‌های دیگری مانند  دامپزشکی و  بهداشت محیط می توانند در امر بازرسی و نظارت خصوصا در مسایل بهداشتی در این شرایط  ما را همکاری  دهند.

,

باقری فرد با اشاره به اینکه  بازرسی ها در کل استان در حال انجام است خاطرنشان کرد: این بازرسی‌ها نسبت به مدت مشابه  سال قبل ۳۵ درصد افزایش داشته است .

,

 وی با بیان اینکه در راستای کنترل و نظارت بر بازار استان ۶۰ هزار و ۱۹۶بازرسی صورت گرفته، گفت: از این تعداد ۲هزار و ۸۴  واحد متخلف  کشف که ارزش پرونده‌ها معادل ۱۱۷ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال بوده است.

,

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات انجام گرفته در تنظیم بازار گفت: تامین معیشت مردم یکی از موضوعات مهمی است که یکی از دغدغه های این سازمان نیز به شمار می آید، و همچنان استمرار نظام بخشی و عرضه کالاهای اساسی در تنظیم بازار را در برنامه خود دارد.

,

امیر تیمور موسویان افزود: در سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار تن کالا را در سطح استان با مباشرت فروشگل‌های زنجیره ای و منتخبین تنظیم بازار با معرفی اتحادیه های صنفی در سطح شبکه های توزیع تزریق شده است.

,

 وی تصریح کرد:در ۲ هفته اخیر، ۶۰۰ تن کالای برنج وارد که به زودی عرضه می شود.

,

موسویان عنوان کرد: ۷۰ تن مرغ منجمد در مصوبه جدید با قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار تومان عرضه انجام شده است.

,

وی بیان داشت: در موضوع گوشت قرمز نیز با مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام استان با قیمت هر کیلوگرم ۷۵ هزار تومان تا سقف ۸۵ هزار تومان در بازار عرضه خواهد کرد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه