اخبار داغ

معاون پارلمانی رئیس جمهور در فسا

حسینی: نباید معطل برخی ‌از کشورهای غربی شویم‌ / با همه توان ‌برای حل مشکلات مردم به میدان آمده‌ایم

حسینی: نباید معطل برخی ‌از کشورهای غربی شویم‌ / با همه توان ‌برای حل مشکلات مردم به میدان آمده‌ایم
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دنیا فقط غرب و آمریکا نیست و ما نباید معطل برخی از کشورهای غربی شویم. همین کشورهای اطراف می توانند بازار بسیار خوبی برای محصولات ایرانی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور که به همراه رئیس جمهور و هیات دولت به استان فارس سفر کرده، صبح امروز به شهرستان فسا رفت تا از نزدیک شاهد مسائل و مشکلات این شهرستان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسینی بعد از ورود به فسا از کارخانه لبنیات و زمین ورزشی فاز 5 این شهرستان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه سری هم به بیمارستان در حال تاسیس این شهرستان زد تا از نزدیک در جریان روند ساخت این بیمارستان قرار بگیرد.

,

حسینی بعد از آن در جلسه شورای اداری شهرستان فسا که با حضور با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، شرکت کرد و پس از شنیدن مسائل و مشکلات شهرستان فسا گفت: اگرچه در حال حاضر مشکلاتی اقتصادی در کشور وجود دارد اما برخی از کارها اولویت دارد و باید تلاش کنیم زودتر به نتیجه برسند.

,

وی تاکید کرد: دولت تمام توان خود را به کار گرفته تا در خدمت مردم باشد و بیش از گذشته کار و تلاش شود.

,

حسینی افزود: آیت الله رئیسی بر برگزاری سفرهای استانی و حضور در میان مردم و لمس مشکل از نزدیک تاکید دارند و ما بر این باور داریم که اگر مسئولین برای رفع مشکلات تلاش کنند خدا هم کمک خواهد کرد. در بحث واکسناسیون هم دیدید که با تلاش دولت و مسئولان این مسئله با سرعت به نتیجه رسید.

,

وی در ادامه به عضویت ایران در سازمان شانگهای اشاره کرد و گفت: این سازمان یک سازمان قدرتمند است و کشورهای مانند روسیه، چین، هند و... در این سازمان هستند و اگر تبادلات ما با این کشورها سرعت بگیرد خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

,

حسینی ادامه داد: دنیا فقط غرب و آمریکا نیست و ما نباید معطل برخی از کشورهای غربی شویم. همین کشورهای اطراف می توانند بازار بسیار خوبی برای محصولات ایرانی باشند.

,

وی با بیان اینکه باید موانعی که در مسیر تولید وجود دارد را برطرف کنیم، گفت: ان‌شالله همه در این مسیر کمک کنند مردم هم باید همراهی و مشارکت کنند و یأس و ناامیدی باید رخت بر بندد.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در کنار معیشت مردم و اقتصاد مردم حتماً باید به بحث فرهنگ هم توجه شود تلاش ما این است که جلوی ریخت و پاش ها و هزینه‌های بیهوده گرفته شود و همه اینها برای خدمت به مردم به کار گرفته شود.

,

حسینی افزود: به رغم مشکلات اقتصادی و به تمام مسائلی که وجود داشت مردم پای صندوق آمدند و الان هم دولت باید این محبت مردم را جبران کند و پاسخ دهد و  همه توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندد.

,

وی با اشاره به تلاش مسئولان برای حل مشکلات گفت: دولت با تمام توان در حال تلاش است تا مسائل و مشکلات مردم با سرعت بیشتری حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه