اخبار داغ

رئیس اورژانس کشور خبر داد

فوت ۵۰ نیروی اورژانس بر اثر تصادفات سال‌های اخیر

فوت ۵۰ نیروی اورژانس بر اثر تصادفات سال‌های اخیر
رئیس اورژانس کشور گفت: بالع بر ۵۰ نفر از همکاران ما در طول سالهای اخیر حین ماموریت جان خود را در تصادفات از دست دادند و برخی نیز مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر میعادفر صبح امروز در همایش یادبود قربانیان سوانح رانندگی با بیان اینکه همکاران بنده در اورژانس نیز حین خدمت‌گذاری به هموطنان دچار حادثه و تصادف می‌شوند، اظهار کرد: بالغ بر 50 نفر از همکاران ما در سالهای اخیر جان خود را حین ماموریت بر اثر تصادفات از دست دادند و برخی نیز مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه حوادث متعددی در کشور روی می‌دهد، گفت: به محض افزایش ترددها در سال جاری، حوادث ترافیکی نیز دو درصد افزایش داشت. حوادث ترافیکی علاوه بر مرگ و میر، بالغ بر 600 هزار مصدوم را در کشور برجا می‌گذارد که متاسفانه بیشتر مصدومان جوان هستند.

,

این مقام مسئول، با حائز اهمیت خواندن موضوع پیشگیری در بحث حوادث رانندگی گفت: راننده، کیفیت راه‌ها و خودروها عناصر دیگری هستند که در این حوادث دامن می‌زنند. در این چند سال، هم ما، هم پلیس و هم سایر سازمانها حضور خوب و موثری در زمان تصادفات داشتیم و توانستیم در زمانهای استاندارد به محل حوادث برسیم.

,

رئیس اورژانس کشور بیان کرد: آنچه برایمان مشکل‌ساز است، راه‌های فرعی و روستایی است و ساختار فیزیکی جاده‌ها نیز مناسب نیست.

,

وی با بیان اینکه حضور ما در محل حوادث نیازمند تجهیز، امکانات و نیروی انسانی است، ابراز امیدواری کرد که در سال 1400 بخشی از اعتبارات برای سازمانهای امدادی در نظر گرفته تا جاده‌های فرعی نیز مجهز شود.

,

رئیس اورژانس کشور ضمن گرامیداشت شهدای مدافع سلامت، گفت: بالغ بر 10 هزار از پرسنل اورژانس دچار بیماری کرونا شده و 18 نفر نیز بر اثر این بیماری به شهادت رسیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه