اخبار داغ

فرمانده انتظامی محمودآباد خبر داد

استقرار پلیس امنیت اقتصادی در محمودآباد/هشدار به اجاره‌دهندگان ساعتی خانه و ویلا‌ها

استقرار پلیس امنیت اقتصادی در محمودآباد/هشدار به اجاره‌دهندگان ساعتی خانه و ویلا‌ها
محمود حسین‌زاده از فعال شدن و آغاز بکار پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: این واحد در پلیس آگاهی شهرستان مستقر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمود حسین‌زاده عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: جامعه‌ای که امنیت داشته باشد بقیه ارکان آن هم به درستی به انجام وظایف خود می‌پردازند و پایداری امنیت باعث توسعه و رونق آن جامعه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
وی یکی از دغدغه های شهروندان را رفتار افراد مست و مصرف کنندگان مشروبات الکلی برشمرد و از کشف ۱۷ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۶ ماه گذشته و انهدام تعدادی کارگاه تولید مشروبات الکلی در شهر و روستاهای محمودآباد خبر داد. 
,
 
,
فرمانده انتظامی محمودآباد اظهار کرد: متاسفانه شاهد معضل بدحجابی و بی‌حجابی در سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان هستیم،‌ مخصوصا در فصل تابستان و اوج حضور مسافرین این معضل به وضع اسفناکی جلوه‌گر می‌شود، حس می‌کنیم نیروی انتظامی در این حوزه تنهاست و باید به این معضل رسیدگی جدی شود.
,
 
,
حسین‌زاده با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه های شهروندان و مسئله‌ای که در حال حاضر شهروندان را اذیت می‌کند مسئله سرقت است، افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی از شروع سال طرح امنیت اجتماعی را داشتیم و با کمک برادران سپاه توانستیم خوب ظاهر شویم و پس از اجرای طرح شاهد کاهش سرقت بودیم.
,
 
,
رئیس پلیس محمودآباد از کشف سلاح های جنگی جمع‌آوری اراذل و اوباش و کشف مشروبات الکلی و مواد مخدر در طرح امنیت محله محور خبر داد. 
,
 
,
وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۴۰ معتاد در محمودآباد جمع‌آوری و اکثر آنان تحویل کمپ شدند گفت: با توجه به اینکه این دسته سارقین خرد را هم تشکیل می‌دادند این موضوع باعث شد که با کاهش سرقت روبرو شویم.
,
 
,
حسین‌زاده ادامه داد: با توجه به مسائلی که مطرح بود در سطح شهر و در رابطه با امنیت اجتماعی در پارک‌ها در چندین مرحله در پارک ها حضور پیدا کردیم و در بعضی از موارد هم نیروهای ما به صورت شیفتی مستقر بودند و گشت‌زنی می‌کردند و این اقدامات استمرار خواهد داشت.
,
 
,
وی با بیان اینکه متاسفانه در دستگیری ها شاهد حضور جوانان و شرکت آنان در جرم هستیم تاکید کرد: در حوزه فرهنگی باید روی جوانان کار شود و این معضل باید به صورت زیرساختی برطرف شده و به این قشر آموزش صحیح داد.
,
 
,
وی مدیریت سواحل را مهمترین چالش پلیس در محمودآباد خواند و تصریح کرد: با توجه به اینکه محمودآباد اولین شهر ساحلی از مسیر پایتخت کشور است و همه ساله مسافران زیادی برای حضور در ساحل و استفاده از دریا و شنا به محمودآباد سفر می‌کنند و در ساحل حضور پیدا می‌کنند، هم بحث غرق شدگی، هم بحث‌ عفاف و حجاب و هم مسئله سرقت، همگی و همگی باعث شده که نیروی انتظامی با چالش مواجه شود، زیرا نیرو به اندازه کافی نداریم و مدیریت سواحل هم مشخصاً با همراهی تمام دستگاه‌ها همراه نیست و کسی همراهی نمی‌کند و انتظار می‌رود که در بحث سواحل سایر نهادها هم مشارکت داشته باشند.
,
 
,
فرمانده انتظامی محمودآباد به اجاره دهندگان ساعتی خانه و ویلا‌ها هشدار داد و خاطرنشان کرد: در صورت استفاده خانه‌ها برای پارتی‌ها و به ظاهر دورهمی هایی که سرانجام آن اخلاق‌گریزی و جرایم اخلاقی است، آن واحد پلمپ می‌شود.
,
 
,
حسین‌زاده ضمن ابراز نگرانی از تعداد بالای ویلاهای خالی از سکنه در شهرهای محمودآباد و سرخ‌رود این مسئله را عامل سو استفاده و فرصت‌طلبی سارقان دانست.
,
 
,
وی ضمن گله‌مندی از اینکه هنوز پایش تصویری شهر درست راه اندازی نشده و کنترل آن دست پلیس نیست بیان کرد: حضور مسئولان محلی در نقاط شهری و روستایی و همکاری سایر نیروهای نظامی و شبه نظامی می‌تواند در تامین امنیت تاثیرگذار باشد.
,
 
,
این مسئول احداث قرارگاه ساحلی و احداث پمپ بنزین را دو پروژه هزینه‌بر فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد عنوان کرد و اظهار داشت: اقدامات اولیه برای استقرار پلیس فتا در شهرستان محمودآباد انجام شده و به نتیجه رسیدن این مورد در گرو تامین امکانات زیرساختی لازم است.
,
 
,
حسین‌زاده یادآور شد: ادارات بیشتر از ما حالت طلبکارانه دارند تا اینکه حمایتی برای پلیس باشند و ما را همراهی کنند، حتی در حفظ امنیت خود ساختمان اداره‌شان کم کاری می‌کنند و از ما انتظار و توقع دارند.
,
 
,
فرمانده انتظامی محمودآباد در پایان خاطرنشان کرد: امنیت خط قرمز پلیس است و با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم به شدیدترین شکل برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه