اخبار داغ

زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا و ترویج سبک زندگی آن‌ها باید در میان مردم نهادینه شود

معاون رئیس‌جمهور: تشکل‌هایی برای رصد نیازهای مادی و معنوی خانواده‌های شهدا تشکیل شود

معاون رئیس‌جمهور: تشکل‌هایی برای رصد نیازهای مادی و معنوی خانواده‌های شهدا تشکیل شود
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان گفت: نیاز است اقدام به تشکیل مجمع‌ها و تشکل‌هایی از خانواده‌های شهدا کنیم تا نیازهای مادی و معنوی این خانواده‌ها رصد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌نقل از دفتر امور بانوان استانداری فارس، انسیه خزعلی در دیدار با خانواده شهید دوران اظهار داشت: نخستین دیدار را با خانواده شهدا داشتیم تا بتوانیم از روح بزرگ شهدا و روحیه خوب خانواده باهمت و صبور آنها درس بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه متأسفانه شهدا، فداکاری‌ها و قهرمانی‌ها آن طور که باید به نوجوانان و جوانان نشان داده نشده، گفت: نیاز است اقدام به تشکیل مجمع‌ها و تشکل‌هایی از خانواده‌های شهدا کنیم تا نیازهای مادی و معنوی این خانواده‌ها رصد شود و بتوانیم با اتصال معنوی با آن‌ها برخی از دردها را التیام ببخشیم.

,

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا و ترویج سبک زندگی آن‌ها باید در میان مردم نهادینه شود ‌و جوانان باید دائما حیات خود را با شهدا تجدید کنند، گفت: ذکر رفتار و سلوک شهدا و یاد و گرامیداشت شهدا و تجلیل از خانواده‌های آنها باید جزء برنامه‌های لاینفک ما باشد.

,

خزعلی با بیان اینکه کار خانواده و بازماندگان شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: خانواده‌های شهدا یک عمر با شهید زندگی می‌کنند، درد فقدان شهدا را تحمل می‌کنند؛ هر چند خدا برای این خانواده‌ها جانشین خوبی است‌.

,

وی اضافه کرد: قطعا کاستی زیاد است و ترتیب دادن چند دیدار با خانواده شهدا جواب این همه درد، رنج و صبوری این خانواده‌ها نیست. خانواده‌های شهدا باید از نظر مادی و معنوی مورد حمایت قرار بگیرند. بدون شک مسئولین مشتاق حمایت از خانواده‌های شهدا هستند و حمایت از این خانواده‌ها را در اولویت خود قرار می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه