اخبار داغ

سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش: حضوری شدن مدارس به‌ صورت تدریجی انجام می‌شود

سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش: حضوری شدن مدارس به‌ صورت تدریجی انجام می‌شود
سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش با تأکید بر تأمین نیروی انسانی و جبران خلأهای موجود به‌ منظور توسعه فرهنگی در شهرستان قرچک گفت: حضوری شدن آموزش مدارس با رویکرد تدریجی و حفظ سلامت دانش‌آموزان انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کاظمی صبح امروز در جلسه شورای اداره آموزش‌ و پرورش قرچک حضور یافت و با صدور دستور مستقیم رفع مشکلات اظهار داشت: مردم دشت ورامین در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی سابقه ارزشمندی دارند که هر مسئولی را برای حضور و رفع مشکلات این مناطق ترغیب می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تأکید بر اختصاص اعتبارات توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی افزود: همکاران ما در آموزش‌ و پرورش پس از شیوع کرونا در زمینه آموزش اقدامات درخور توجهی داشتند و در کنار مجاهدان سلامت پیشگام بودند، گر چه تولید محتوای چند رسانه‌ای کار فرهنگیان را چند برابر کرد.

,

سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش در ادامه گفت: بخشی از مشکلات فرهنگیان در حوزه از جمله امر رتبه‌بندی معلمان فرا وزاتخانه‌ای است که با کمک نمایندگان مجلس و با توجه به ارتقای جایگاه معلم اجرایی خواهد شد.

,

کاظمی با بیان اینکه حمایت دولت سیزدهم از نهاد تعلیم و تربیت در این دو ماه بی‌نظیر بوده تصریح کرد: هم‌افزایی و انسجام همه‌جانبه فرهنگیان نباید قطع شود زیرا که مدیریت همه‌جانبه در بحث رفع مشکلات جامعه پرتلاش فرهنگی بسیار سخت و دشوار است ولی باوجود کمبودها، مشکلات، نقص‌ها و ... عملیاتی می‌شود.

,

وی ابراز داشت: هرقدر فاصله‌ها با معلمان و مدارس کمتر شود بهتر می‌توان برای رفع مشکلات تصمیم‌گیری کرد.

,

سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش تأکید کرد: شهرستان‌های استان تهران متغیرهای متفاوتی از نقاط دیگر کشور دارند و مدیریت این مناطق کار مشکلی است اما رفع مشکلات باید دستاورد سفر مسئولان وزارت به مناطق باشد، بنابراین شهرستان‌های استان تهران از جمله قرچک در کانون توجهات قرار دارد.

,

کاظمی با تأکید بر اینکه در حوزه نوسازی مدارس اتفاقات خوبی رخ داده و آموزش‌وپرورش آینده خوبی در پیش خواهد داشت گفت: ورود گسترده در بخش‌های توسعه فضاهای آموزشی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با تشکیل جلسه فوق‌العاده، رایزنی برای استفاده از کمک‌های بین‌المللی برای ساماندهی تحصیلی دانش آموزان اتباع و تأمین تجهیزات و امکانات با تخصیص 20 میلیارد ریال برای توسعه فضاهای پرورشی و تربیت‌بدنی از جمله برنامه‌های ما در قرچک است.

,

سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: حضوری شدن آموزش مدارس با رویکرد تدریجی و حفظ سلامت دانش آموزان انجام می‌شود و به‌منظور توسعه فرهنگی در شهرستان قرچک تأمین نیروی انسانی و جبران خلأهای موجود، توسعه فعالیت‌های تربیتی در مدارس، ساخت سالن‌های ورزشی، زمین چمن مصنوعی و ساخت دارالقرآن در قرچک در دستور کار قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه