اخبار داغ

معاون رئیس جمهور:

بحث استخدام بانوان ورزشکاران را پیگیری خواهیم کرد

بحث استخدام بانوان ورزشکاران را پیگیری خواهیم کرد
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:اگر وضعیت اقتصادی کشور بهتر شود بیمه ورزشکاران در دستور کار دولت قرار می گیرد و بحث قوانین مربوط به استخدام ورزشکاران را پیگیری می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انسیه خزعلی پس از بازدید از مجموعه ورزشی حجاب شیراز در جلسه‌ای با حضور بانوان ورزشکار و مدال آور استان فارس اظهار کرد: ۱۰ میلیارد ریال از وزارت نیرو برای مجموعه ورزشی حجاب و ۱۰ میلیارد ریال هم از وزارت نفت برای پارک بانوان در نظر گرفته شده است تا بتوانیم هم ورزش همگانی و هم ورزش قهرمانی در قسمت بانوان را فعال‌تر کنیم‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس قول داده که خانه ورزش روستایی ویژه بانوان در این استان راه اندازی شود در زمینه تأمین تجهیزات و وسایل ورزشی نیز حتماً ورزشکاران را مورد حمایت قرار خواهیم داد و درصدد هستیم که تجهیزات مربوط به باشگاه‌های ورزشی بانوان را پیگیری کنیم.
,
 
,
خزعلی در زمینه بیمه ورزشکاران گفت: بیمه مطالبه به حقی است که از سوی هنرمندان و ورزشکاران مطرح می‌شود اما درحال حاضر دولت با کسری بودجه مواجه است و امکان تعهد جدید وجود ندارد، بدون شک اگر وضعیت اقتصادی کشور بهتر شود بیمه ورزشکاران در دستور کار دولت قرار می‌گیرد تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که بحث قوانین مربوط به استخدام ورزشکاران را پیگیری کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه