اخبار داغ

معاون دبیرکل خانه کارگر کشور:

۲ میلیون و ۳۳۵ هزار عضو خانه کارگر کشور هستند/ در ایام کرونا ۹۰۰ هزار نفر از بیمه بیکاری استفاده کرده‌اند

۲ میلیون و ۳۳۵ هزار عضو خانه کارگر کشور هستند/ در ایام کرونا ۹۰۰ هزار نفر از بیمه بیکاری استفاده کرده‌اند
حسن صادقی گفت: ۲ میلیون و ۳۳۵ هزار عضو غیراجباری در سراسر کشور داریم که به صورت داوطلبانه عضو خانه کارگر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن صادقی در حاشیه افتتاح خانه کارگر در میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: ۶۷ شعبه، دفتر و نمایندگی در سراسر کشور فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون دبیرکل خانه کارگر در امور استان ها و شهرستان های کشور افزود:حدود ۸۰ نفر نیز به عنوان رابطین امور اعضا در سطح کشور در شعبات و دفاتر فعالیت دارند.

,

وی با اشاره به رویکرد توسعه شعب در شهرهای مختلف کشور، گفت: دفاع از طبقه کارگر، ایجاد وحدت رویه و انسجام بین کارگران، پیگیری مطالبات کارگران و تعهداتی هم خودمان نسبت به کارگران داریم که تحقق آنها از جمله اهداف تشکیل خانه کارگر است.

,

صادقی به برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت اشاره گرد و افزود: حدود ۲۴۰ هزار آموزش کوتاه مدت داشته ایم و امسال نیز به صورت مجازی ۱۹۵ هزار آموزش انجام گرفته است.

,

وی بیان کرد: همچنین آموزشگاه‌های علمی-کاربردی در قزوین، خرم دره و رفسنجان تا مقطع کاردانی به صورت رایگان برای اعضا خدمات ارائه می دهند.

,

معاون دبیرکل خانه کارگر در امور استان ها و شهرستان‌های کشور هم چنین به ایجاد یک هزار و ۱۰۰ سوئیت برای ارائه خدمات به طبقه کارگری در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و افزود: این سوئیت ها در شهرهای زیارتی و سیاحتی فعال بوده و با نازلترین قیمت به کارگران خدمات ارائه می دهند.

,

وی به تاثیرات کرونا در وضعیت اشتغال کارگران نیز اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا، ۹۰۰ هزار نفر از بیمه بیکاری استفاده کرده اند.

,

صادقی با بیان اینکه امنیت شغلی، مشکلات معیشتی و عدم تطابق حقوق با معیشت روزانه از جمله مهم ترین مشکلات قشر کارگری است، اظهار کرد: این موضوعات و مطالبات در جلسات مختلف مطرح و پیگیری می شود.

,

وی هم چنین بر لزوم توجه به امر تولید تاکید کرد و گفت: اقتصاد تولید محور، اقتصاد مولد و پویایی است و باید به آن توجه اساسی داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه