اخبار داغ

خطیب‌زاده بر حفظ ثبات و آرامش لبنان تأکید و تیراندازی به سمت مردم بی گناه را محکوم کرد

خطیب‌زاده بر حفظ ثبات و آرامش لبنان تأکید و تیراندازی به سمت مردم بی گناه را محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر حفظ ثبات و آرامش لبنان تأکید و تیراندازی به سمت مردم بی گناه را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در خصوص وقایع تلخ لبنان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر اهمیت حفظ ثبات و آرامش لبنان، با دقت و از نزدیک تحولات لبنان را زیر نظر دارد و بر این باور است که مردم، دولت و ارتش در کنار مقاومت لبنان با انسجام و وحدت خود، مانند همیشه از فتنه‌ها و دسیسه‌هایی که ریشه در رژیم صهیونیستی دارد و توسط اربابان و عوامل این رژیم طراحی و اجرا می‌شود، با موفقیت و سربلندی عبور خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن و ابراز تاسف عمیق از آتش گشودن و تیراندازی به مردم بی گناه لبنان که در حال تظاهرات مسالمت آمیز بوده اند، تاکید کرد: ضروری است دولت و مقامات لبنان نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت ها و فتنه انگیزی بین مردم لبنان اقدام عاجل کنند.
,
 
,
 سعید خطیب‌زاده با تسلیت به دولت و مردم لبنان، خصوصا خانواده‌های داغدار، برای جراحت دیدگان سلامت وشفای عاجل مسئلت کرد.
,
 
,
دیروز (پنجشنبه) تیراندازی افراد مسلح به سمت معترضانی که به صورتمسالمت‌آمیز در منطقه «الطیونه» بیروت در حال تظاهرات بودند، تعدادی کشته و زخمی بر جا گذاشت.
,
 
,
میشل عون رئیس جمهور لبنان هم در واکنش به حوادث بیروت گفت که استفاده مجدد از سلاح قابل پذیرش نیست و حکومت، آزادی بیان را تضمین خواهند کرد.
,
 
,
شبکه خبری المیادین به نقل از عون گزارش داد، کشور لبنان دیگر تاب تحمل مشکلات خیابانی را ندارد و حل این مشکلات در نهادهای دولتی به ویژه هیأت دولت صورت خواهد گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه