اخبار داغ

زمان کنفرانس خبری گل‌محمدی و زمان پرسپولیس در ریاض مشخص شد

لیگ قهرمانان آسیا| پاسخ تست پرسپولیسی‌ها منفی اعلام شد/ سرخ‌ها برابر الهلال یک دست قرمز می‌پوشند

لیگ قهرمانان آسیا| پاسخ تست پرسپولیسی‌ها منفی اعلام شد/ سرخ‌ها برابر الهلال یک دست قرمز می‌پوشند
پاسخ تست پرسپولیسی‌ها در ریاض منفی شد و این تیم در بازی برابر الهلال یک دست قرمز می‌پوشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شب گذشته و به محض ورود کاروان سرخپوشان ایران به هتل محل اقامت خود، طبق پروتکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از همه اعضای حاضر در اردو، تست PCR یا تست تشخیص کووید گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پاسخ این تست‌ها منفی اعلام شد و با این حساب، سرخپوشان مشکلی برای خروج از هتل و برگزاری آخرین تمرین قبل از  تقابل با الهلال عربستان ندارند. 
,
 
,
 
,
*زمان کنفرانس خبری گل‌محمدی و زمان پرسپولیس در ریاض مشخص شد
,
نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران و تمرین این تیم، جمعه شب در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد.
,
کنفرانس خبری یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران پیش از دیدار برابر الهلال عربستان از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت محلی و ۲۰ به وقت تهران در ورزشگاه فیصل بن فهد برگزار خواهد شد.
,
همچنین تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ساعت ۲۰ به وقت محلی در زمین اصلی محل برگزار مسابقه در ورزشگاه فیصل بن فهد آخرین جلسه تمرینی خود قبل از بازی برابر الهلال را انجام خواهد شد.
,
 
,
 
,
*پرسپولیس یکدست قرمز می پوشد
,
سرخپوشان ایران برای بازی با الهلال عربستان، لباس یک‌دست قرمز را معرفی کرده‌اند. همچنین لباس یکدست سبز برای دروازه‌بان انتخاب شده است.
,
 
,
*هجوم سعودی برای بازی؛ کل بلیت‌ها در نیم ساعت پیش فروش شد
,
بازی پرسپولیس و الهلال در حالی روز شنبه برگزار می‌شود که مسئولان عربستانی بالاخره توانستند نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را جلب کنند و به اندازه ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی انجام دهند.
,
باشگاه الهلال در سامانه اش، بلیت‌هایی با چهار قیمت را به فروش گذاشت که ارزانترین آن ۵۰ ریال سعودی (۴۰۰ هزار تومان) و گرانترین ۴۵۰۰ ریال (۳۵ میلیون تومان) بود.
,
نکته جالب اینکه تنها نیم ساعت پس از آغاز بلیت فروشی باشگاه الهلال اعلام کرد که تمام بلیت‌ها پیش فروش شده است.
,
 بعد از اعلام برگزاری این بازی با ظرفیت ۱۰۰ درصدی و آغاز بلیت فروشی این بازی در کمتر یک ساعت تمام  ۲۲ هزار و ۵۰۰ بلیت این بازی فروخته شد تا رکوردی در بلیت فروشی ثبت شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه