اخبار داغ

دریاچه آزادی میزبان اردوی انتخابی تیم ملی روئینگ

دریاچه آزادی میزبان اردوی انتخابی تیم ملی روئینگ

دریاچه آزادی میزبان اردوی انتخابی تیم ملی روئینگ
اردوی انتخابی تیم ملی روئینگ در بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان از ۲۵ مهر در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردوی انتخابی تیم ملی روئینگ با هدف بازیهای آسیایی هانگژو و مسابقات قهرمانی آسیا ٢٠٢١ برگزار خواهد شد. مسابقات قهرمانی آسیا اواسط آذرماه در تایلند انجام می‌شود و در صورت اعزام تیم به مسابقات ورزشکاران و کادر فنی باید هفت روز پیش از مسابقات در قرنطینه کامل باشند. با این هدف اردوی انتخابی تیم ملی روئینگ با حضور حداکثری نفرات منتخب مسابقات قهرمانی کشور و ملی‌پوشان المپیکی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این اردو از یکشنبه ۲۵ مهر در دریاچه آزادی آغاز و با تست انتخابی پایان اردو در روز شنبه اول آبان به پایان خواهد رسید.
اردو در بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان با هدایت هما خاتمی، فرزین رضایی، سولماز عباسی، افشین فرزام و محمدعلی قرائت اعضای کادر فنی برگزار خواهد شد.
در بخش بانوان فاطمه مجلل از آذربایجان‌غربی، سما حشمدار و مائده حضوری از البرز، پریسا احمدی، سعیده امیرشکری، آوینا بخشایی، کیانا بخشایی، مهنا حاجی‌حسینی، دیانا منتظرالقائم، پریناز مهدی خانی و شکیبا وقوفی از تهران، مهسا جاور، عسل قنبری، نگار نگهدار و زینب نوروزی از زنجان، هانیه بیداد و نازنین رحمانی از کرمانشاه، هانیه خرسند و نازنین ملائی از گیلان و مریم کرمی، مریم امیدی‌پارسا و کیمیا زارعی از همدان به اردو دعوت شدند.
در بخش آقایان نیز میلاد اله‌وردیان و امیررضا رضازاده از آذربایجان‌غربی، صالح برغمدی از اردبیل، اردوان ایمانخان، حمیدرضا رضوانی، سیاوش سعیدی، آراد سلیمان‌پور، آریا سلیمان‌پور، امیررضا عبدالی، مهدی قپانوری و محمدرضا کریمی از تهران، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری از زنجان، عطا زارعی از خراسان‌شمالی، آروین دیانتی، احمد رحیمی و شیرزاد قادری از کردستان و سینا حسینی، ابوالفضل سطوتی، مهدی محمدنژاد و امیرحسین محمودپور از گیلان نفرات دعوت‌شده به اردو هستند.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه