اخبار داغ

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور:

کالاهای اساسی باید یکسره از بندر به مقصد حمل شوند/رفع موانع ترخیص

کالاهای اساسی باید یکسره از بندر به مقصد حمل شوند/رفع موانع ترخیص
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: کالاهای اساسی که وارد بنادر کشور می‌شوند باید به‌صورت یکسره به مقصد حمل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی فرآیند ترخیص کالاهای اساسی از بندر امام اظهار کرد: هدف از سفر به بندر امام مشاهده و ارزیابی ظرفیت بارگیری و تخلیه کالاها و همچنین بررسی برنامه‌های آینده برای توسعه فعالیت‌های این بندر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به واردات کالاهای اساسی کشور از طریق بندر امام و اهمیت تسریع یافتن در این کار تأکید کرد: تسهیل ورود کالا به کشور و همچنین خروج کالا از کشور یکی از دلایل برگزاری این جلسه است.

,

رضایی عنوان کرد: باید به‌سرعت به سمت حمل کالا به کشور پیش رفت یعنی وقتی کشتی به آب‌های کشور وارد می‌شود بلافاصله کالای آن وارد کامیون و به مقصد حمل شود.

,

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور ادامه داد: به‌گونه‌ای باید برنامه‌ریزی شود که به‌جز ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی که باید ذخیره‌سازی شوند، کالاهای وارد شده به کشور نیز بلافاصله از بنادر به شهرهای مورد نظر حمل شود.

,

رضایی با اشاره به اینکه قطعاً در روند ترخیص و حمل‌ونقل کالاهای اساسی موانعی وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی آنها را رفع کرد یا به حداقل رساند، گفت: در این زمینه موانع باید بررسی شوند تا تصمیماتی برای سرعت بخشیدن به حمل کالا از بندر امام گرفته شود.

,

بر اساس این گزارش، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور صبح امروز جمعه با استقبال صادق خلیلیان استاندار خوزستان وارد اهواز شد.

,

بررسی صادرات و واردات از خوزستان، پیگیری دستورات سفر ریاست جمهوری به خوزستان، رسیدگی به مسائل زلزله‌زدگان شهرستان اندیکا و حضور در جلسه قرارگاه بازسازی منازل زلزله‌زده اندیکا از جمله اهداف سفر محسن رضایی به استان خوزستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه