اخبار داغ

عملکرد درخشان داور ایران در تایلند

والیبال باشگاه‌های آسیا| پایان کار نویدی با بیشترین سهم قضاوت

والیبال باشگاه‌های آسیا| پایان کار نویدی با بیشترین سهم قضاوت
داور بین‌المللی ایران با هفت داوری در بیست‌ویکم دوره قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، بیشترین سهم از قضاوت را در بین 10 داور حاضر در مسابقات به خود اختصاص داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (جمعه) با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

براساس اعلام سونگ‌ساک رئیس کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا، پنج داور بین‌المللی از کشورهای ایران، قطر، قزاقستان، عراق و تایلند به همراه پنج داور کاندیدای بین‌المللی (آسیایی) کار قضاوت این دوره از رقابت‌ها را بر عهده دارند.

,

مهدی نویدی داور بین‌المللی که به‌عنوان نماینده داوری ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد، در آخرین روز مسابقات، داور اول دیدار رده‌بندی بین تیم‌های ناخون راتچاسیما (تایلند) و آلماتی (قزاقستان) برای کسب رتبه سوم مسابقات خواهد بود.

,

به این ترتیب پرونده قضاوت نماینده ایران در جام بیست‌ویکم با هفت قضاوت در تایلند بسته خواهد شد.

,

نویدی در مجموع هفت روز برگزاری مسابقات چهار بار به‌عنوان داور اول، 3 بار به‌عنوان داور دوم و هفت بار نیز به‌عنوان داور چلنج حضور داشت که در بین ۱۰ داور حاضر در مسابقات، بیشترین سهم از داوری‌ها را داشته است.

,

داور بین‌المللی ایران کارش را با قضاوت در نخستین روز مسابقات در دیدار بین تیم‌های کاظمه اسپورت (کویت) و ناخون‌راتچاسیما (تایلند) به‌عنوان داور اول آغاز کرد و در دومین روز مسابقات، داور دوم بازی العربی اسپورت (قطر) و دایموند فود (تایلند) بود.

,

نویدی در سومین روز مسابقات، داور اول بازی دو تیم CEB اسپورت (سریلانکا) و گاز جنوبی (عراق) و در روز چهارم، داور دوم دیدار کاظمه اسپورت (کویت) و گاز جنوبی (عراق) بود.

,

وی در روز پنجم در دیدار دو تیم ناخون راتچاسیما (تایلند) و CEB اسپورت (سریلانکا) به‌عنوان داور اول سوت زد و در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات هم داور دوم کاظمه اسپورت (عراق) و AGMK ازبکستان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه