اخبار داغ

غفلت نکنیم؛

تهدید دو جانبه ویروس کرونا و آنفلوآنزا؛ زمستانی سخت در استان البرز/ واکسیناسیون، ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ایمنی را به جامعه تزریق می کند

تهدید دو جانبه ویروس کرونا و آنفلوآنزا؛ زمستانی سخت در استان البرز/ واکسیناسیون، ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ایمنی را به جامعه تزریق می کند
فصل سرما آغاز شده و خطر آنفلوآنزا هم وجود دارد، در نتیجه مردم همزمان با واکسن کرونا باید برای تزریق واکسن آنفلوآنزا هم اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها اگر چه کرونا کمرنگ شده اما مراجعات به اورژانس همچنان وجود دارد و بیماران بدحال هم روزانه بستری می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نیک نام پزشک یکی از بیمارستان های البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط را به روزهای سخت باز می گرداند.
,
 
,
پس از واکسیناسیون هم رعایت دستورالعمل های کرونایی کماکان ضروری است و کادر درمان استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را به مردم توصیه می کنند.
,
 
,
اسدپور سرپرستار اورژانس به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ از زمانی که تزریق واکسن آغاز شده شیوع بیماری و ابتلا مجدد در بین مردم کاهش پیدا کرده است.
,
 
,
, ,
 
,
البته اگر چه واکسیناسیون به صورت جمعی انجام می شود و تا حدی می تواند جلوی انتقال و شدت بیماری کرونا را بگیرد اما جلوی مبتلا شدن را نمی گیرد.
,
 
,
آمار مبتلایان در البرز کم شده است اما فوتی ها همچنان دو رقمی است و اغلب بیماران کرج بین بیماری را تا حدی سخت می دانند که گویی مرگ را هم به چشم دیده اند.
,
 
,
و اما فصل سرما آغاز شده و خطر آنفلوآنزا هم وجود دارد، در نتیجه مردم همزمان با واکسن کرونا باید برای تزریق واکسن آنفلوآنزا هم اقدام کنند.
,
 
,
, ,
 
,
تزریق واکسن آنفلوآنزا برای افراد بالای ۶۵ سال الزامی است اما بین ۶ الی ۶۰ سال، بیماران خاص و پرسنل بهداشت و درمان باید واکسینه شوند.
,
 
,
اگرچه روند واکسیناسیون در سراسر کشور شدت گرفته است اما تا واکسینه شدن همه اقشار راه زیادی وجود دارد و تا پایان آن رعایت دستورالعمل ها الزامی خواهد بود.
,
 
,
کرونا همچنان وجود دارد و با فرارسیدن فصل سرما خطر آنفلوآنزا بیشتر شده است در نتیجه باید تلاش کنیم با رعایت پروتکل ها دو بیماری کنار هم قرار نگیرند.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه