اخبار داغ

در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه لنده مطرح شد؛

افزایش کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان لنده/ مشارکت‌پذیری مردم در امنیت فراگیر

افزایش کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان لنده/ مشارکت‌پذیری مردم در امنیت فراگیر
فرمانده انتظامی لنده گفت: آنچه امروز در سایه عدم اگاهی خانواده ها در حال افزایش است بحث کلاهبرداری های اینترنتی و قماربازی در فضای مجازی و حقیقی است که یک چالش جدی در بسیاری از خانواده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، سرهنگ محمود عدالت پرور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک هفته ناجا گفت:امروز به برکت وجود مردمان با فرهنگ و شریف شهرستان و تلاش شیانه روزی خادمین مردم در نیروی انتظامی و تلاش پرافتخار سبز پوشان پر افتخار سپاه و دستگاه مقتدر قضایی و سربازان گمنام امام زمان(عج) شاخص های نظم و امنیت در این شهرستان بسیار خوب و قابل دفاع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: رویکرد امروز ناجا، جامعه محور بودن و جلب مشارکت های عمومی در جهت ارتقای امنیت فراگیر با ردیکرد مردم محوری است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد:با تلاش شبانه روزی همکاران ما در مجموعه پر تلاش نیروی انتظامی در یکسال گذشته عملکرد قابل قبولی در حوزه های مختلف در جهت ارتقای شاخص های امنیتی و انتظامی و ترافیکی داشتیم.

وی خاطر نشان کرد:البته به این وضعیت هنوز قانع نیستیم و در تلاش هستیم از تمام ظرفیت ها در جهت مشارکت دادن اقشار مختلف مردم برای رسیدن به وضع مطلوب تلاشمان را مضاعف تر کنیم.
فرمانده انتظامی شهرستان لنده تاکید کرد:از همه دستگاه های ادارای، سیاسی، خانواده ها و همه اقشار مختلف انتظار داریم نسبت  تفریح و سرگرمی جوانان، توجه ویژه به فضای سبز، اشتغال جوانان، ازدواج و روشنایی معابر و ایجاد برنامه های فاخر فرهنگی و هنری و ارتقاط سطح آموزش و توجه به تربیت فرزندان را با هدف پیشگیری از مصرف مواد مخدر توجیه کنند.

,
,
,
,
,
,

وی افزود: آنچه امروز در سایه عدم اگاهی بسیاری از خانواده ها در شهرستان لنده در حال افزایش است بحث کلاهبرداری های اینترنتی و قماربازی در فضای مجازی و حقیقی است که یک چالش جدی در بسیاری از خانواده است.

,

عدالت پرور تاکیدکرد: واگذاری و در اختیار قرار دادن کارت های بانکی و رمز های آنان به دیگران از جمله خطاهای فردی است که باعث تخلیه حساب های بانکی می شود که شهروندان متاسفانه کمتر به این موضوع توجه دارند.

,

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که حقیقتا باعث مرگ جوانان و داغدار نمودن خانواده ها در این شهرستان شده است بحث عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط موتوسیکلت سواران است که این مهم باید فرهنگ سازی و استفاده از کلاه ایمنی در هنگام رانندگی به یک امر به معروف تبدیل شود تا از مرگ حتمی راکب سواران جلوگیری شود.

,

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد: آنچه امروز از شما نمازگزاران و ریشسفیدان مورد انتظار است مشارکت و همراهی و همکاری با چلیس در جهت پیشگیری از جرائم است که این مهم با رفع اختلافات فامیلی و خانوادگی، ملکی و شخصی و آگاهی بخشی درون طایفه ای و خانوادگی بیشترین نقش را در کاهس نزاع ها و مشکلات حقوقی و قضایی و امنیتی خواهد داشت.

,

عدالت پرور در پایان گفت: برای رونق و تولید و رسیدن به پیشرفت فراگیر از پرداختن به مسائل حاشیه ای که می تواند منشا خیلی از اختلافات و درگیری ها و نزاع های دست جمعی باشد پرهیز کنیم و همه خود را یک پلیس بدانند تا جامعه امین و امن را پیش رو داشته باشیم.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه