اخبار داغ

امام جمعه اراک:

وحدت یکی از استراتژیک‌ترین مسائل امت اسلامی است/ طالبان و آذربایجان حسن همجواری با جمهوری اسلامی را رعایت کنند

وحدت یکی از استراتژیک‌ترین مسائل امت اسلامی است/ طالبان و آذربایجان حسن همجواری با جمهوری اسلامی را رعایت کنند
دری نجف آبادی گفت: مسئله وحدت یکی از استراتژیک ترین مسائل ماست که نباید از آن غفلت کرد و همه مسلمانان باید برای دفاع از کیان امت اسلام و مقابله با توطئه‌های صهیونیستی متحد شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بیت‌المقدس ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) گفت: آغاز پر برکت امامت خاتم‌الاوصیای الهی حضرت مهدی (عج) را در پیش داریم و شاکریم که خداوند ما را در سایه این نعمت عظیم قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وی ادامه داد: مسئله امام زمان مثل خورشید روشن و شفاف است و او موعد و منجی همه ادیان و بشریت است چراکه بشریت با وجودی که بتواند عدالت و انسانیت را برقرار کند به سعادت خواهد رسید
,
 
,
امام‌جمعه اراک افزود: بشریت باید بتواند از این منجلاب فساد نجات پیدا کند و به بلوغ و کمال برسد که این کار را کسی جر مهدی موعود (عج) به سرانجام نمی‌رساند.
,
 
,
دری نجف‌آبادی ضمن تبریک اعیاد و ایام خجسته ماه ربیع و با اشاره به هفته وحدت گفت: مسئله وحدت یکی از استراتژیک ترین مسائل ماست که نباید از آن غفلت کرد و همه مسلمانان باید برای دفاع از کیان امت اسلام و مقابله با توطئه‌های صهیونیستی متحد شوند.
,
 
,
نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: باید زمینه وحدت دنیای اسلام و بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر جمعیت مسلمان در راستای منافع و مصالح مشترک تقویت شود تا باقدرت و همکاری از مبانی اسلام دفاع کنیم.
,
 
,
امام‌جمعه اراک همچنین با اشاره به وضعیت افغانستان و تسلیت مجدد حادثه قندوز تصریح کرد: انتظار داریم طالبان در افغانستان یک حکومت فراگیر تشکیل دهند و عده‌ای به دنبال این نباشند که سیاست‌هایی را به همه تحمیل کنند، متأسفانه در اتفاق تلخی که در قندوز رخ داد موضع طالبان بد بود، آن‌ها باید مسئله را با جدیت پیگیری و عاملان این جنایت را محاکمه کنند.
,
 
,
دری نجف‌آبادی ادامه داد: انتظار دیگر از طالبان این است که امنیت مرزهای ما باید کاملاً تضمین‌شده باشد، البته مرزبانان فداکار ما با قدرت ایستاده‌اند و اجازه تعرضی را نمی‌دهند اما خواست ما حسن هم‌جواری است.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: افغانستان نباید به پایگاه جاسوسان آمریکایی و اسرائیلی تبدیل شود، طالبان ابزاردست استکبار و آل سعود قرار نگیرند و اگر می‌خواهند نشان بدهند که مسلمان هستند و این طالبان گذشته نیست و با داعش مرزبندی دارد باید در عمل نشان بدهند که عاقل و متعهدند و اگر خوب عمل کنند ما هم کمک می‌کنیم تا در جهت آرمان‌های اسلامی و برادری عمل کنند.
,
 
,
امام‌جمعه اراک با اشاره به برخی مواضع رئیس‌جمهور آذربایجان نیز گفت: ما انتظار داشتیم آذربایجان حسن همجواری را رعایت کند و سوءاستفاده نکنند و پایگاه برای اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها نباشند، آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند غلطی بکنند و البته عددی نیستند اما هشدار می‌دهیم کاری نکنند که جمهوری اسلامی بخواهد از خود دفاع کند.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای این نیرو خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در انجام‌وظیفه نباید ملاحظه احدی را بکند و ضابطه و انضباط باید سرلوحه کار باشد.
,
 
,
دری نجف‌آبادی تصریح کرد: متأسفانه یکی از آفت‌های بزرگ در استان مرکزی دزدی است که باید ریشه‌کن شود و نیروی انتظامی باید مقابل دزدی با قوت بایستد و اجازه ندهید مال مردم مورد تجاوز قرار گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه