اخبار داغ

اشکان رهگذر داور جشنواره تَف شد/ برگزاری مسترکلاس در یونان

اشکان رهگذر داور جشنواره تَف شد/ برگزاری مسترکلاس در یونان
اشکان رهگذر داور هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن یونان (تَف) شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشکان رهگذر نویسنده و کارگردان انیمیشن به‌عنوان داور بخش اصلی هفتمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن تِسالونیکی یونان انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در کنار داوری آثار رسیده به این جشنواره، مستر کلاسی آنلاین با موضوع «چگونه استودیو هورخش کارش را از ایران شروع کرد و فعالیت‌هایش را در خارج از مرزها گسترش داد» را در روز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ (۱۸ اکتبر) برگزار خواهد کرد.

,

رهگذر پیش‌از این داور جشنواره بین‌المللی فانتازیا ۲۰۲۱، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای بوده است.

,

وی مؤسس استودیو هورخش است و در حال حاضر به‌عنوان نویسنده و کارگردان ساخت انیمیشن‌های سینمایی «ژولیت و شاه» و «گنج اژدها» را در دست دارد.

,

جشنواره انیمیشن تِسالونیکی- تَف در سال ۲۰۱۵ با هدف ترویج انیمیشن مستقل در سراسر جهان و قدردانی از این هنر خاص راه‌اندازی شد. اگرچه در ابتدا این رویداد به‌عنوان یک رویداد محلی آغاز به کار کرد اما در طی دوره‌های برگزاری به‌ سرعت رشد کرد و به یک جشنواره بین‌المللی تبدیل شد. سالانه نزدیک به سه هزار انیمیشن کوتاه به این جشنواره ارسال می‌شود و نزدیک به ۱۰۰ انیمیشن در طول برگزاری جشنواره به نمایش درمی‌آیند.

,

هفتمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن تِسالونیکی یونان (تَف) از ۱۴ تا ۲۴ اکتبر برابر با ۲۲ مهر تا ۲ آبان ماه به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه