اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ انتظار باید نهادینه شود تا بخش عمده مشکلات فرهنگی حل شود

فرهنگ انتظار باید نهادینه شود تا بخش عمده مشکلات فرهنگی حل شود
حجت الاسلام محمد علی نکونام گفت : اگر در زمان غیبت ولی عصر انتظار درست مفهوم پیدا می کرد بخش عمده ای از فرهنگ جهت پیدا می کرد ،عرصه انتظار عرصه آزمون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛  حجت  الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام عصر امروز در اختتامیه سفر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اگر در زمان غیبت ولی عصر انتظار درست مفهوم پیدا می کرد بخش عمده ای از فرهنگ جهت پیدا می کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
وی با اشاره به اینکه عرصه انتظار عرصه آزمون است تصریح کرد: تا زمانی که خوب در محور ولایت نچرخیم و این مسئله را نپذیریم بدانید که امام عصر نخواهد آمد. 
,
 
,
نکونام ادامه داد: باید دوران غیبت تمرین شود ، حول محور ولایت حرکت کردن سردرفرمان او ، اینها سازندگی و ایمان است این محقق شدنی است. 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه ایمان و انتظار لازمه حرکت است گفت: باید به فرهنگ انتظار توجه ویژه ای داشت. 
,
 
,
نکونام ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کمیسیون فرهنگی برای سفر به استان اظهار کرد: یکی از نکات بسیار مهمی که در این سفر اتفاق افتاد این بود که مسائل فرهنگی از نگاه های مختلف مطرح و مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گرفت. 
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: افتتاح کتابخانه مرکزی در استان از ضروریات است و باید روی تکمیل این کتاب خانه که در مصلی و در سه طبقه با پارکینگ بزرگ ساخته شده است توجه ویژه ای شود و هرچه زودتر امکانات آن محیا شود. 
,
 
,
نکونام در پایان از کارگروه های فرهنگی خواست که تمام جمع بندی های خود را به دفتر نماینده ولی فقیه برای پیگیری حل مشکلات آن ها ارسال کنند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه