اخبار داغ

تور جهانی تنیس| قهرمانی دوبل به تیم یونس طلاور و نماینده فرانسه رسید / رقابت فرزامی و چراغی برای قهرمانی دختران

تور جهانی تنیس| قهرمانی دوبل به تیم یونس طلاور و نماینده فرانسه رسید / رقابت فرزامی و چراغی برای قهرمانی دختران
فینال دونفره رقابت های تنیس زیر ۱۸ سال پسران با معرفی تیم های برتر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: پنجمین روز جدول اصلی رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال در باشگاه تنیس آپت استقلال برگزار شد و در نهایت تیم های برتر مشخص شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با انجام دیدار پایانی تیم آرتیوم دوروفیو از فرانسه – یونس یونس طلاور از ایران با نتیجه (۱-۶ و‌۵-۷) مقابل زوج امیرعلی قوام و سامان رضاییان از ایران به پیروزی رسید و قهرمان شد و تیم ایران در جایگاه دوم ایستاد.

,

همچنین با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش دختران  درسا چراغی با نتیجه (۵-۷ و ۴-۶) از سد کاراباجاک از ترکیه عبور کرد و به عنوان‌ نخستین فینالیست معرفی شد.

,

در بخش پسران لوران یوری از مجارستان با برتری مقابل تنیسوری از فرانسه به عنوان فینالیست مشخص شد و در دیگر بازی این مرحله آوسی باسی از ترکیه با پیروزی ۲ بر صفر مقابل کونستانتین کروگر  از دانمارک به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.

,

دیدار پایانی بخش دونفره دختران و بخش انفرادی دختران مابین فاطمه سادات زنجانی و ماندگار فرزامی برگزار می شود. در پایان با انجام دیدارهای بخش نیمه نهایی دختران تنیسورهای راه یافته به فینال معرفی شدند. 

,
در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی، درسا چراغی با نتیجه (۵-۷ و ۴-۶) از سد کاراباجاک از ترکیه عبور کرد و به عنوان‌ نخستین فینالیست معرفی شد. 
,
 
,
در دومین مسابقه ماندگار فرزامی با نتیجه ( ۶-۴، ۱-۶ و ۵-۷ ) مقابل فاطمه سادات زنجانی به پیروزی رسید و‌ به فینال راه یافت .
,
 
,
به این ترتیب فردا در روز پایانی و در فینال بخش دختران، ماندگار فرزامی و درسا چراغی با هم مسابقه می دهند و در بخش پسران نمایندگان لهستان و ترکیه با هم دیدار می کنند.
,
 
,
در جدول اصلی تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه، فرانسه، مجارستان، دانمارک و آذربایجان و در بخش دختران، تنیسورهای ایران، ترکیه و هند حضور دارند.
,

این مسابقات  از ۱۷  مهر با رقابت ٤٤ دختر و ٦٠ پسر آغاز شده و تا ۲۴ مهر ماه سال ۱۴۰۰ در باشگاه استقلال (آپت) تهران  ادامه خواهد یافت.

,

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان است و امیرهمایون صدری  به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه