اخبار داغ

فاطمی امین مطرح کرد؛

برنامه‌ریزی برای صادرات ۲۵۰ میلیون دلار گل از سال آینده

برنامه‌ریزی برای صادرات ۲۵۰ میلیون دلار گل از سال آینده
وزیرصمت اظهارکرد: گفته شده صادرات گل میتواند در سال آینده به ۲۵۰ میلیون دلار برسد که اگر این رقم محقق شود هر اقدامی نیاز باشد انجام خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ فاطمی امین وزیر صمت عصر امروز در حاشیه بازدید از دهکده گل محلات در جمع خبرنگاران گفت: طی بازدید صورت گرفته از نمایشگاه دائمی سنگ ظرفیت های خوبی مشاهده و مقرر شد تا ۱۰ روز آینده جلسه ویژه برای صادرات سنگ برگزار و برنامه یک ماهه از سوی رئیس سازمان صمت استان به عنوان پیش نویس آماده و در اختیاز همه فعالان این بخش قرار گرقته و تا دو هفته پس از آن نهایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
 فاطمی امین اظهار کرد: به نظر می رسد کار ویژه در این خصوص میتوان انجام داد و حمایت های لازم به ویژه در خصوص صادرات انجام خواهد گرفت.
,
 
,
وی ادامه داد: گفته شده صادرات گل میتواند در سال آینده به ۲۵۰ میلیون دلار برسد که اگر این رقم محقق شود هر اقدامی نیاز باشد انجام خواهیم داد.
,
 
,
وزیر صمت در پاسخ به خبرنگار دیار آفتاب در خصوص ظرفیت های استان مرکزی گفت: استان مرکزی یکی از استان های برتر کشور در حوزه صنعت است و حوزه ماشین سازی در این استان رونق زیادی دارد و به نظر می رسد این استان به لحاظ سابقه صنعتی و ظرفیت صنعتی ویژگی های خاصی دارد که تا جای ممکن حمایت های لازم صورت خواهد گرفت .‌
,
 
,
 وی اضافه کرد: در خصوص صنایعی از جمله ماشین سازی و... دنبال تجمیع تقاضا هستیم  بطوریکه به عنوان مثال در خصوص هپکو اینگونه عمل خواهیم کرد که با ارائه فراخوان از بین مصرف کنندگان و متقاضیان، تعدادی از آنها شناسایی و سپس حمایت مالی از آنها صورت گیرد و سفارش خوبی برای شرکت ثبت شود.
,
 
,
فاطمی امین اظهار کرد: گاهی اوقات کم کاری از سوی ما سبب فرافکنی می‌شود و ما به چیزی خارج از دسترس وزن زیادی می دهیم،بارها گفته ام به هیچ وجه فرافکنی نخواهیم کرد،فرصت های زیادی در کشور داریم و تحریم ها خیلی کمتر از موانع موجود در سازوکار های داخلی است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اگر ساز و کارهای داخلی اصلاح شود موانع تحریم به چشم نخواهد آمد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه