اخبار داغ

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

ما پای کار ایستاده ایم و تا گرفتن نتیجه مثبت کوتاه نمی آییم/ مشکلات کارگروه های فرهنگی در چهارمحال و بختیاری باید حل شود

ما پای کار ایستاده ایم و تا گرفتن نتیجه مثبت کوتاه نمی آییم/ مشکلات کارگروه های فرهنگی در چهارمحال و بختیاری باید حل شود
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما پای کار ایستاده ایم و تا نتیجه گرفتن مسئله کوتاه نمی آییم،باید همه حرف هایی که در خصوص فرهنگ زده شد، کنار هم چیده شود و باید دید چه کار مثبتی را می توان در این راستا انجام داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در اختتامیه سفر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: باید همه حرف هایی که در خصوص فرهنگ زده شد، کنار هم چیده شود و باید دید چه کار مثبتی را می توان در این راستا انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
 
,
وی با اشاره به اینکه مجلس وظیفه دارد که قانون صحیح را اعمال کند تصریح کرد: ما پای کار ایستاده ایم و تا نتیجه گرفتن مسئله کوتاه نمی آییم.
,
 
,
اقا تهرانی ادامه داد: مجلس باید نظارت بر روی کارها را انجام دهد و نگذارد مشکلی پیش آید، اما خود مردم نیز باید پای کار آیند و مطالبه گری خود را داشته باشند.
,
 
,
وی تاکید کرد:  مجلس باید قوانین به درد بخوری را بنویسد، دولت نیز باید برنامه مناسبی را که به نفع مردم است داشته باشد و مردم نیز به نوبه خود با مجلس و دولت همکاری لازم را بکنند تا بتوانیم به نتیجه مثبتی دست پیدا کنیم.
,
 
,
اقا تهرانی با بیان اینکه اگر درست پیش رویم کارمان سامان پیدا می کند  خاطر نشان کرد: گروه های هشت گانه فرهنگی باید دور هم جمع شده و مشکلات ان ها بررسی و به آن ها رسیدگی شود.
,
 
,
وی در پایان با اذعان بر اینکه در کارها خدا رو نباید فراموش کنیم تا موفقیت حاصل شود بیان داشت: تمام کارهای نیمه تمام را مقدم میدانیم و کمک میکنیم تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه