اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان مطرح کرد؛

جمع‌آوری 1میلیارد و 500 میلیون تومان برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت کهگیلویه‌وبویراحمدی

جمع‌آوری 1میلیارد و 500 میلیون تومان برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت کهگیلویه‌وبویراحمدی
قباد مبشری گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد تا هفته های گذشته مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان برای دانش آموزان بی بضاعت جمع آوری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قباد مبشری در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص کمک های جمع آوری شده برای اهدا به  دانش آموزان نیازمند در قالب جشن عاطفه ها گفت: در سال جاری برنامه شورعاطفه ها با 52 پایگاه در کمیته های امداد و پایگاه های شهری راه اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمدبه حمایت 10 هزار دانش آموز اشاره کرد و گفت: برنامه شور عاطفه ها با کمک آموزش و پروش، صدا و سیما کمیته امداد برگزار شد این برنامه در مدارس با حضور مدیران و مدارس با هدف جمع آوری کیف، کتاب و وسایل مورد نیاز دانش آموزان جمع آوری شد.

,

وی به جمع آوری 1میلیارد و 500 میلیون تومان تا هفته های گذشته به صورت کمک های نقدی و غیر نقدی توسط مردم اشاره کرد و افزود: این کمک ها به خانواده ها اهدا شد و همچنان ادامه دارد.

,

این مسئول به نحوه کمک رسانی به دو صورت پیامکی یعنی از طریق تلفن همراه #8877* یا در رسانه های رسمی در برنامه های کمیته امداد دانست و افزود: در سال 99 افزون بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان کمک های مردمی در حوزه جشن عاطفه ها بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه