اخبار داغ

تغییر نقش از مدافع به منتقد؛

بازگشت پزشکیان به تنظیمات کارخانه

بازگشت پزشکیان به تنظیمات کارخانه
نماینده تبریز در مجلس گفته: اینکه به عنوان یک مسئول به میان مردم می‌روند تا از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌ها باشند فی‌نفسه قابل تقدیر است اما گاهی مصوبات این سفرها غیرعلمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پزشکیان، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در اظهار نظری از سفرهای استانی دولت جدید انتقاد و آن را به سفرهای استانی دولت نهم و دهم مقایسه کرده، او گفته: اینکه به عنوان یک مسئول به میان مردم می‌روند تا از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌ها باشند فی‌نفسه قابل تقدیر است اما گاهی مصوبات این سفرها غیرعلمی‌است. مصوبات زمان احمدی نژاد ۱۰۰ سال دیگر هم خیلی‌هایشان ممکن است اجرا نشوند چه برسد به اینها.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

او ادامه داده: اصولا هر مصوبه‌ای بر اساس درآمد و پولی که دولت دارد در قانون بودجه می‌آید؛ اگر قرار است وعده‌ای داده شود و مصوبه‌ای شکل بگیرد باید بیاید در بودجه وقتی در بودجه نمی‌آید یعنی پولی وجود ندارد و در نتیجه توقع ایجاد می‌کند که عدم اجرای آن هم نتیجه‌اش افزایش نارضایتی مردم خواهد بود.

,

انتقاد منطقی اما غیرواقعی

, انتقاد منطقی اما غیرواقعی,

این انتقاد پزشکیان از دولت جدید، منطقی می‌نماید چون اگر مساله ای در بودجه سالیانه پیش بینی نشود، امکان تحقق هم ندارد اما دولت جدید براساس بودجه سالیانه فعلی و اولویت بندی تخصیص منابع موجود و از طرفی در بودجه سال آینده، موارد را برای تحقق لحاظ می‌کند.
براساس اظهارات رییس جمهور نیز دولت کار جدیدی را آغاز نمی‌کند و تمام سعی خود را بر تحقق وعده‌ها و پروژه‌‌‌های ناقص دولت قبلی بنا نهاده است.

,
,

بازگشت به تنظیمات کارخانه

, بازگشت به تنظیمات کارخانه,

نکته اساسی این مصاحبه پزشکیان علیه سیاست‌‌‌های دولت جدید، بازگشت او به تنظیمات کارخانه از بابت ژست منتقدی است، پزشکیان در هشت سال گذشته مقام نقد را به مقام دفاع از سیاست‌‌‌های دولت روحانی تغییر داده بود و در صورت نیاز به انتقاد، حمله‌‌‌های خود را به حاکمیت و سایر جناح‌ها حواله می‌کرد، او همواره مدافع وزرای روحانی بود و استیضاح آنها را بیهوده می‌دانست.

,

وزیر بهداشت دولت خاتمی‌در سال آخر دولت احمدی نژاد پیگیر سوال و استیضاح رییس جمهور بود اما همین فرد سوال از روحانی را پس از افتضاحات گرانی ناگهانی بنزین بیهوده می‌دانست و این تناقض‌‌‌های رفتاری او در روزگار دولت جدید بیشتر به چشم خواهد زد.

,

پزشکیان در روزگاری که دولت خلاف سیاست‌‌‌های جناح غربگرا و اصلاح طلب را اجرا کند، ژست منتقد منصف را بخود می‌گیرد، حال اینکه تناقض‌‌‌های گفتاری و رفتاری او در سالهای اخیر او را از مقام انصاف در نقد خارج کرده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه