اخبار داغ

برای رسیدن به هر هدفی فاکتورهای زیادی لازم است

اساسه: مبارزات بسیار سخت و باکیفیتی در تکواندو جام فجر انجام دادم/ با صلاحیت کادرفنی در وزن 62- کیلوگرم مبارزه کردم

اساسه: مبارزات بسیار سخت و باکیفیتی در تکواندو جام فجر انجام دادم/ با صلاحیت کادرفنی در وزن 62- کیلوگرم مبارزه کردم
فنی ترین بازیکن مسابقات تکواندو جام فجر گفت: مبارزات بسیار سخت و با کیفیتی در جام فجر انجام دادم که همین موضوع باعث شد در نهایت عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات را کسب کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کوثر اساسه فنی ترین بازیکن مسابقات تکواندو جام فجر در خصوص سطح مسابقات جام بین‌المللی فجر اظهار داشت: با وجود اینکه شرکت کنندگان خارجی زیادی در مسابقات حضور نداشتند، اما رقابت‌ها سخت و سنگین بود. رقبای خوبی در مسابقات حضور داشتند و خدا را شکر در نهایت به عنوان قهرمانی رسیدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: ناتالی حمیدی، حریف لبنانی‌ام در دیدار نهایی، نایب قهرمان رده‌های پایه آسیا و بازیکن بسیار خوبی بود، اما خدا را شکر موفق به شکست او شدم.  برای حضور در مسابقات به لحاظ فنی و ذهنی خیلی کار کرده بودم و تمرکز بسیاری داشتم که نتیجه داد. در حال حاضر نیز به موفقیت در تورنمنت آزاد آسیا فکر می‌کنم که روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

,

قهرمان جام فجر در خصوص کسب عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات گفت: کسب عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات برای من جای خوشحالی و قدردانی دارد. مبارزات بسیار سخت و با کیفیتی در جام فجر انجام دادم که همین موضوع باعث شد در نهایت عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات را کسب کنم.

,

اساسه در خصوص حضور در وزن 62 کیلوگرم گفت: با صلاحیت کادرفنی تیم ملی و با وجودی که دو، سه کیلو زیر وزن بودم در این مسابقات در وزن 62- کیلوگرم مبارزه کردم، اما وزن اصلی‌ من 57- کیلوگرم یا وزن دوم المپیک است.

,

وی با اشاره به حضور حریفان قدرتمند داخلی گفت: حریفان داخلی بسیار خوبی دارم و برای اعزام به هر رویدادی باید از فیلترهای سنگین و زیاد انتخابی عبور کرد. اعتقاد دارم 80 درصد راه موفقیت عبور از انتخابی‌های داخلی است.

,

اساسه با تاکید بر فاکتورهای مورد نیاز برای موفیت دختران ایران در مسابقات بین‌المللی گفت: برای رسیدن به هر هدفی فاکتورهای زیادی لازم است. یکی از این فاکتورها حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی است تا خودباوری و اعتماد به نفس به دست بیاید، اما در کنار این مهم موضوعات دیگری نیز وجود دارد. به نظر من هر ورزشکاری برای موفقیت علاوه بر آمادگی جسمانی به آمادگی ذهنی و روانی نیز نیاز دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه