اخبار داغ

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر استان البرز مطرح کرد:

رسانه‌ای به نام هنر در نگاه مسئولینِ البرز وجود ندارد/ علت بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه، فرهنگی است

رسانه‌ای به نام هنر در نگاه مسئولینِ البرز وجود ندارد/ علت بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه، فرهنگی است
حسین شوندی گفت: علت بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه، فرهنگی است. کار فرهنگی فاخر از هزاران سخنرانی برای حل یک آسیب می تواند موثرتر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شوندی دبیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: در نگاه مسئولین استان، رسانه ای به نام هنر وجود ندارد و کارکرد و قدرت آن را نمی شناسند و برای آن اهمتی قائل نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: وقتی قدرت و کارآیی ابزاری را می شناسید بیشتر به آن توجه می کنید، متأسفانه تعریف تئاتر در نگاه بخشی از مسئولین فرهنگی استان ما در حد همان نمایش و بازی کودکان در مهد کودک است.
,
 
,
شوندی افزود: تا زمانی که به این قدرت و رسانه این گونه نگاه می کنیم هیچ کارآیی ای نخواهد داشت بنابراین طبیعی است که هزینه هایمان را برای دیگر بخش ها خرج می کنیم و آن ها را در اولویت قرار می دهیم و به تئاتر توجه نمی کنیم.
,
 
,
این هنرمند تصریح کرد: هنرمندان تئاتر البرز بسیار پر کار، توانمند، غالبا اهل مطالعه و روشن فکر هستند، اگر بتوانیم این ها را کنار هم جمع کنیم و رویدادهای فرهنگی را فعال کنیم، به شدت در ارتقاء فرهنگی جامعه خود موثر خواهیم بود.
,
 
,
شوندی گفت: با یکی از شهروندان صحبت می کردم که از مشکل ترافیک و بی نظمی در جمع آوری زباله های شهری به شدت گله داشت، من به او گفتم مشکل این است که بودجه ها را به معلول اختصاص می دهیم و علت در جای دیگری است.
,
 
,
دبیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر استان گفت: علت بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه، فرهنگی است. کار فرهنگی فاخر از هزاران سخنرانی برای حل یک آسیب می تواند موثرتر باشد.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای اینکه معضلی را در جامعه برطرف کنیم ابتدا باید علت را حل کنیم نه اینکه برای معلول هزینه کنیم، هزینه برای معلول بسیار زیاد است، وقتی یک پل می سازیم میلیاردها هزینه دارد در حالی که می شود یک هزارم آن را برای بالا بردن سطح فرهنگی جامعه استفاده کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه