اخبار داغ

صهونیست‌ها سنگ روی یخ شدند؛

رای مردم جمهوری آذربایجان به ایران

رای مردم جمهوری آذربایجان به ایران
کانالی در جمهوری آذربایجان با درج یک سوال که دوستی با کدام کشور به نفع مردم جمهوری آذربایجان است به دنبال مشروعیت بخشی به رژیم کودک کش صهونیستی و ایجاد تنفر با مردم ایران بود که پاسخ قاطع مردم جمهوری آذربایجان در این میان قابل توجه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در روزهای گذشته با افزایش فشار لابی صهیونیستی در جمهوری آذربایجان برای تحکیم روابط با رژیم مجعول صهونیستی، یک کانال تلگرامی‌در جمهوری آذربایجان که پوشش دهنده اخبار و اتفاقات روزمره در این کشور است با درج یک نظر سنجی در جهت القای دوستی مردم جمهوری آذربایجان با رژیم صهونیستی گام برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این کانال با درج یک سوال که دوستی با کدام کشور به نفع مردم جمهوری آذربایجان است به دنبال مشروعیت بخشی به رژیم کودک کش صهونیستی و ایجاد تنفر با مردم ایران بود.

,

, ,

 

,

البته این پایان ماجرا نبود، رای ۷۰ درصدی اعضای این کانال به ایران، ضمن برهم زدن پازل طراحی شده صهونیستها بار دیگر عمق ارتباط میان ملت‌‌‌های ایران و جمهوری آذربایجان را نشان داد.

,

گفتنی است رژیم صهونیستی در سالهای اخیر با شکست‌‌‌های بزرگ نظامی‌و اطلاعاتی به شدت از نظر مشروعیت در جامعه بین الملل زیر سوال رفته است و برای فرار از نابودی با تنفس مصنوعی ارتباط با رژیم‌‌‌های فاسد در منطقه به دنبال احیای خود است، البته آگاهی روزافزون مردم منطقه و جهان از جنایات رژیم جعلی صهونیستی در بلند مدت مانع رسیدن به این هدف خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه