اخبار داغ

معاون فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد:

آغاز به کار انجمن های هنری در بسیج دانشجویی استان یزد/ تشکیل چهار انجمن هنری دانشجویی در یزد

آغاز به کار انجمن های هنری در بسیج دانشجویی استان یزد/ تشکیل چهار انجمن هنری دانشجویی در یزد
حسین نمونه گفت: هنر یکی از ابزارهای کارآمد انتقال پیام است که متاسفانه استفاده از این ظرفیت عظیم تا حدود زیادی مورد غفلت واقع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین نمونه معاون فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: هنر یکی از ابزارهای کارآمد انتقال پیام است که متاسفانه استفاده از این ظرفیت عظیم تا حدود زیادی مورد غفلت واقع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: این در حالی است که انقلاب ما از آغاز تا کنون عرصه های گوناگونی برای خلق آثار ادبی و هنری داشته که علاوه بر رساندن پیام حق طلبی ما می تواند محملی برای خلق آثار هنری درخور باشد.
نمونه تاکید کرد: در همین راستا از سال گذشته به منظور حمایت و توانمندسازی دانشجویان مستعد در زمینه فعالیت های هنری و ادبی تشکیل انجمن های تخصصی توسط معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد در دستور کار قرار گرفت و هم اینک شاهد شکل گیری چهار انجمن به صورت تخصصی هستیم.

,
,

وی خاطرنشان کرد: در این راستا آقایان محمدسربازیان، امیرحسین موسوی و احمد مهدویان به عنوان اعضای انجمن تخصصی ادبیات، خانم صابری دبیر انجمن تخصصی تئاتر، ابوالفضل یاوری و علی شیخ زاده اعضای انجمن تخصصی فیلم و خانم فاطمه شاکر به عنوان دبیر انجمن شعر معرفی شده اند.

,

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله شکل گیری کامل انجمن های تخصصی و هنری بسیج بتواند گامی در راستای شناساندن هویت ایرانی و اسلامی ما به عموم مردم باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه