اخبار داغ

رئیس محیط زیست کهگیلویه توضیح داد؛

ماجرای رویت حیوان ناشناخته در کهگیلویه

ماجرای رویت حیوان ناشناخته در کهگیلویه
رئیس محیط زیست کهگیلویه با تشریح ماجرای روئیت یک حیوان ناشناخته در محور پاتاوه به دهدشت گفت: شکار این گونه ممنوع بوده و اگر به گله و دام های مردم خسارتی وارد شد، خسارت پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس یکی از اهالی شهرستان کهگیلویه  در حال عبور از جاده پاتاوه دهدشت  متوجه حضور یک حیوان سیاه رنگ در کنار جاده شده که با گوشی همراه خود تصویری از آن ضبط و در شبکه های اجتماعی انتشار داده است و همین موضوع موجب وحشت و اضطراب اهالی منطقه را به همراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین خصوص  رییس محیط زیست شهرستان کهگیلویه به خبرنگار صبح زاگرس گفت: در پی تماس های اهالی محلی ، در خصوص روئیت یک حیوان ناشناخته در محور پاتاوه دهدشت، اکیپی از محیط زیست به منطقه اعزام شد.

,

روح الله عزیزی افزود: در فیلم و تصاویر گرفته شده حیوان مورد ذکر، به علت اینکه پشت به نور بوده واضح نبوده و به صورت رنگ سیاه نمایش داده شده است،  اما از نحوه راه رفتن و اندازه حیوان به نظر می‌رسد احتمالا  پلنگ باشد.

,

وی تصریح کرد: در گفتگوی با افراد  محلی به آنها یاداوری شده است که حق  شکار این گونه حیوانات را  نداشته، و اگر به گله و دام های آن ها خسارتی وارد شد، صورت جلسه کرده و خسارات وارد به آنها داده خواهد شد.

,

عزیزی با اشاره به اینکه این منطقه جز مناطق آزاد است، گفت: از طرف محیط زیست شهرستان کهگیلویه، گروهی در منطقه در حال ارزیابی بررسی هستیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه