اخبار داغ

همزمان با آغاز ولایت امام زمان(عج)؛

جشن بزرگ «امتداد غدیر» در یزد برگزار می‌شود

جشن بزرگ «امتداد غدیر» در یزد برگزار می‌شود
رستگاری، مدیر بنیاد مهدویت استان یزد از برگزاری جشن بزرگ «امتداد غدیر» در شهرستان‌های استان یزد همزمان با سالروز آغاز ولایت امام زمان(عج) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود رستگاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به برگزاری مراسم شهادت امام حسن عسکری(عج) در مساجد و بقاع متبرکه استان یزد اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر با جلسه تفسیر آیات مهدوی ویژه مسئولان و مدیران استان توسط آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی افزود: مانور تجدید بیعت با امام عصر(عج) و تجدید میثاق با شهیدان شامل اجرای سرود، حرکت کاروان شاد مهدوی، رژه موتوری بسیج و پلیس و تاکسیرانی و اورژانس، آتش نشانی از مسجد صاحب الزمان خیابان مهدی آغاز به طرف گلزار شهدا هم امروز، (شنبه) برگزار می شود.

, .,

مدیر بنیاد مهدویت استان یزد از اجرای برنامه تجدید بیعیت با امام زمان بین نماز ظهر و عصر و همچنین مغرب و عشا در مساجد و نمازخانه های مدارس و دانشگاه ها در روز شنبه خبر داد و اظهار داشت: از 24 تا 30 مهرماه نیز ویژه برنامه های مهدوی نظیر برنامه های کارشناس محور، خبرها و رویدادهای مهدوی و پخش نماهنگ و سرودهای مهدوی از صداوسیما مرکز یزد پخش خواهد شد.

, .,

وی ادامه داد: جشن بزرگ در امتداد غدیر نیز در روزهای 29 و 30 مهرماه در یزد و شهرستان ها برگزار می شود.

, .,

رستگاری از برگزاری نشست های دانشجویی در حوزه های علمیه و دانشگاه ها به صورت مجازی با موضوع رسالت دانشگاه در تمدن سازی ظهور در روز دوشنبه هفته جاری به عنوان دیگر برنامه های این طرح یاد کرد و گفت: برای دانش آموزان نیز برنامه هایی در شبکه شاد در نظر گرفته شده که برگزاری مسابقه دلنوشته مهدوی، نقاشی و نشست های علمی و معرفتی مهدویت از روز شنبه تا پنجشنبه از جمله این برنامه ها به شمار می آید.

, .,

وی یادآور شد: کارشناسان مهدویت در نمازجمعه 30 مهرماه، پیش از خطبه ها به سخنرانی خواهند پرداخت و مهدی یاوران نیز حضور یکدست و نمادینی در این آیین خواهند داشت و در حاشیه نماز جمعه هم نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی برپا شده و کارشناسان به شبهات مهدوی پاسخ خواهند داد.

, .,

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) یزد با اشاره به برگزاری مسابقه جرعه مهدوی در 17 ربیع و مسابقه عطر انتظار دانش آموزی و فرهنگیان در روز 26 مهرماه به صورت آنلاین گفت: جشنواره تولید سرودهای مهدوی و محتوای چند رسانه ای از شنبه تا پنجشنبه در فرهنگسرای غدیر و سطح شهر برگزار شده و اجتماع بزرگ بیعت نیز ساعت 15:30 روز شنبه 24 مهر ماه در جوار شهدای گمنام میدان امیرچقماق برگزار خواهد شد.

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه