اخبار داغ

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد:

۱۱ قاری برجسته یزدی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم راه یافتند

۱۱ قاری برجسته یزدی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم راه یافتند
حجت الاسلام میرجلیلی گفت: 11 قاری برجسته یزدی به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به افزایش سهمیه شرکت‌کنندگان در بخش آقایان از این استان در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری اوقاف در رشته‌های قرائت به سه نفر و ترتیل به دو نفر، روند برگزاری مرحله نیمه‌ نهایی و اسامی برگزیدگان این استان را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اظهار کرد: در این راستا در بخش آقایان و در رشته قرائت تحقیق، حسین خسروی، جواد برخورداری و سیدعلیرضا میرجلیلی و در رشته قرائت ترتیل، عرفان مزیدی، محمدرضا دوست حسینی و محمدحسین حدادزاده (راه یافته مستقیم از دوره قبل) توانستند به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

,

میرجلیلی افزود: همچنین امیرحسین عطارزاده در رشته حفظ کل، محمد داوود فلاحی در رشته حفظ ۲۰ جزء و مهدی ضیافتی در رشته اذان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

,

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد  گفت: در بخش بانوان نیز تنها حانیه برخورداری در رشته حفظ ۲۰ جزء توانست به این مرحله راه یابد البته فائزه سادات قریشی نسب در رشته حفظ کل، راه یافته مستقیم از دوره قبل به این مرحله خواهد بود.

,

وی ادامه داد: برگزیدگان و راه‌یافتگان به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در روز ۲۶ مهرماه در محلی که متعاقباً اعلام خواهد شد، حضور یافته و تلاوت‌ها ضبط شده و آثار به مرکز برای داوری ارسال خواهد شد.

,

میرجلیلی در پایان یادآور شد: برترین‌های این دوره به مرحله نهایی مسابقات که اواخر آبان ماه در تهران برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه