اخبار داغ

واکنش پلیس به انتشار یک فیلم در فضای مجازی؛

جولانگاه معتادان ناامن می شود/ اجرای ۷۸ مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر در گرگان

جولانگاه معتادان ناامن می شود/ اجرای ۷۸ مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر در گرگان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان از اجرای ۷۸ مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر از مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان گرگان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛در منطقه بافت تاریخی گرگان به دلیل تاریکی تیرهای چراغ برق و همچنین وجود خانه های مخروبه فضایی برای استقرار معتادان متجاهر و کارتون خواب به وجود آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

در پی انتشار یکی از  این فیلم ها در فضای مجازی از سوی سایت گلستان ما رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از تشدید نظارت ها و اجرای طرح ها جمع آوری معتادان در گرگان خبر داد.

,

سرهنگ انتظامی مجید زائری می گوید: مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر از اولویت های کاری پلیس است و نیروی انتظامی با آگاهی از اینکه مواد مخدر ریشه و بستر شکل گیری بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی در جامعه است از این رو تلاش می کند با بکارگیری توان عملیاتی نسبت به ناامن کردن محیط برای فعالیت فروشندگان مواد مخدر با همکاری سایر سازمان ها ونهادها اقدام کند.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با بیان اینکه در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر تمام ظرفیت های اجتماعی باید با حساسیت جدی به کارگیری شود تا شاهد مهار و کاهش تقاضا باشیم، افزود: در صورتی می توان به نقطه مطلوب در امر مبارزه با مواد مخدر رسید که زمینه های اجتماعی و فردی مصرف مواد مخدر کاهش یابد تا سیستم عرضه و تقاضا در جهت منفی حرکت کند .

,

سرهنگ زائری با تاکید بر آگاهی بخشی  به شهروندان در راستای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه یاد آور شد: در کنار از بین بردن شرایط فراهم کننده گرایش به مصرف مواد مخدر بایستی عزم عمومی در خانواده ها و جامعه به کمک نیروی انتظامی و اقدامات بازدارنده بیاید و این مهم با توسعه آگاهی مردمی تحقق می یابد.

,

وی افزود: چنانچه جامعه به درجه ای از مشارکت با دستگاه هایی که اقدامات بازدارنده را در دستور کار خود دارند برسد که وجود و مصرف مواد مخدر را به عنوان تهدیدی جدی علیه خود و جامعه بدانند به طور قطع، میزان ورود و عرضه مواد نیز به شدت کاهش خواهد یافت.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: ما با تمام توان در مسیر مبارزه با مواد و آثار شوم اعتیاد و خشکاندن ریشه پلیدی ها خواهیم ایستاد، چرا که اعتقاد داریم مواد مخدر ریشه و بستر شکل گیری آسیب های اجتماعی است و خشکاندن این ریشه در راستای ارتقاء شاخص های امنیتی در جامعه یک ضرورت است.

,

سرهنگ زائری جمع آوری وبرخورد با معتادان متجاهر را مطالبه مستمر مردم عنوان کرد و گفت : در همین راستا طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اجرای ۷۸ مرحله طرح عملیاتی جمع آوری معتادان متجاهر در گرگان  خاطر نشان کرد : در همین راستا تعداد ۶۶۴ معتاد متجاهر از پارک ها ، معابر عمومی، مناطق چرم خیز و خانه های مخروبه در بافت قدیمی شهر  جمع آوری شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه