اخبار داغ

معاون سیاسی اجتماعی استاندار مرکزی:

مرکزی جزو ۱۰ استان برتر رعایت پروتکل های بهداشتی است/ تشکیک کنندگان در امر واکسیناسیون نفعی به مردم نمی رسانند

مرکزی جزو ۱۰ استان برتر رعایت پروتکل های بهداشتی است/ تشکیک کنندگان در امر واکسیناسیون نفعی به مردم نمی رسانند
اکرمی با اشاره به اینکه استان مرکزی جزو ۱۰ استان برتر در رعایت پروتکل های بهداشتی است، گفت: شهرستان های کمیجان، محلات و خنداب که میزان تزریق واکسن کمتری نسبت به سایر شهرستان های استان دارند بایستی برای ترغیب مردم به واکسن بیشتر تلاش کنند تا به میانگین تزریق استانی برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ اکرمی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان با اشاره به اینکه استان مرکزی جزو ۱۰ استان برتر در رعایت پروتکل های بهداشتی است، گفت: باید برای این موفقیت به مردم استان خدا قوت بگوییم البته نیاز به رعایت بیشتر نیز هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,
 
,
وی افزود: برخی افراد در فضای مجازی و رسانه ای، در خصوص تزریق واکسن ایجاد تشکیک می کنند. این افراد بدانند اقدامشان هیچ نفعی برای جامعه و مردم ندارد چرا که در تمام دنیا فعلا تزریق واکسن و رعایت پروتکل ها تنها راه مقابله با این بیماری است. لذا بایستی با ترغیب مردم به واکسن زدن، واکسیناسیون در سطح استان را به میزان قابل قبولی برسانیم و در این راستا ائمه جماعات، سازمان های مردم نهاد و افرادی که سخنشان موثر است، تاثیر بسزایی دارند.
,
 
,
اکرمی ادامه داد: شهرستان های کمیجان، محلات و خنداب که میزان تزریق واکسن کمتری نسبت به سایر شهرستان های استان دارند بایستی برای ترغیب مردم به واکسن بیشتر تلاش کنند تا به میانگین تزریق استانی برسند.
,
 
,
معاون امنیتی سیاسی استاندار مرکزی تصریح کرد: اصناف در دوران کرونا ضرر و زیان زیادی را متحمل شدند. برای فعالیت این صنوف بایستی تمامی افرادی که در هر صنفی فعالیت دارند هر دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند و به احتمال زیاد به زودی اصنافی که این اقدام را انجام نداده باشند از ابتدای آذرماه مجاز به فعالیت نخواهند بود. چرا که صنوف مختلف خصوصا فروشندگان مواد غذایی و رانندگان وسایل عمومی مراوده بسیاری با عموم مردم دارند و در صورت عدم تزریق واکسن و عدم رعایت پروتکل ها سلامت عمومی را به خطر می اندازند.
,
 
,
وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مسئولین حکومتی و دولتی، گفت: از هیچ مسئولی مقبول نیست که محدودیت های کرونایی را رعایت نکند چرا که مردم این افراد را دیده و رفتارشان بر مردم تاثیر گذار است. لذا نباید پس از تزریق واکسن عادی انگاری کرده و باعث بدآموزی برای عموم مردم شوند.
,
 
,
اکرمی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، بایستی نظارت دقیق تری بر مدارس غیرانتفاعی و استخر ها که پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها در آنها رعایت نمی شود، صورت بگیرد تا شاهد افزایش شیب بیماری در روزها و هفته های آینده نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه