اخبار داغ

رئیس فرهنگسرای امر به معروف و نهی از منکر مشهد خبر داد

تجلیل از ۲۰۰ «نوجوان عاشورایی» توسط شهرداری مشهد

تجلیل از ۲۰۰ «نوجوان عاشورایی» توسط شهرداری مشهد
قوامی گفت: از حدود ۲۰۰ نوجوانان که در بخش های مختلف فرهنگی مانند مداحی، سرود و نقاشی در ایام محرم و صفر فعالیت داشتند به همراه خانواده آن ها تجلیل به عمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی قوامی، رئیس فرهنگسرای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: پنج شنبه هفته گذشته همایشی با نام «نوجوانان عاشورایی» جهت تجلیل از نوجوانان خدمتگزار در عرصه های فرهنگی به زائرین امام رضا(ع) در ایام محرم و صفر در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش در واقع ترویج هرچه بیشتر فرهنگ عاشورایی و تشویق نسل جوان بوده است، افزود: همایش نوجوانان عاشورایی با مشارکت شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری، نمایشگاه بین المللی مشهد، معاونت پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی، شورای اسلامی مشهد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی برگزار شد.

,

قوامی خاطر نشان شد: از حدود 200 نوجوانان که در بخش های مختلف فرهنگی مانند مداحی، سرود و نقاشی در ایام محرم و صفر فعالیت داشتند به همراه خانواده آن ها تجلیل به عمل آمد و در انتهای این همایش از دو معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری به عنوان «خادمان حسینی» تجلیل به عمل آمد.

,

رئیس فرهنگ سرای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد یادآور شد: برای این همایش چیزی بالغ بر 40 میلیون تومان هزینه شد که اعتبار آن به صورت مشترک از شهرداری مشهد و نمایشگاه بین المللی مشهد تامین شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه