اخبار داغ

استخدام معلم خصوصی ابتدایی در تهران و کل ایران

استخدام معلم خصوصی ابتدایی در تهران و کل ایران
در این مقاله در رابطه با استخدام معلم خصوصی ابتدایی در تهران و کل ایران در سایت ایران مدرس توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در مقطع ابتدایی و دبستان در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درآمد بالایی کسب کنید ادامه این مطلب را بخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید: استخدام معلم خصوصی آنلاین و مجازی سال 1400بسیاری از مدرسین و معلم ها در مقطع ابتدایی در کنار کار اصلی خودشان در جستجوی یک درآمد دومی هستند تا بتوانند از پس هزینه های زندگی بربیایند و درآمد خودشان را افزایش دهند. واضح است که در شرایط کنونی تنها با استفاده از حقوق پرداختی مدرسه نمی توان هزینه های زندگی را پرداخت کرد. مدرسین خوب برای اینکه بتوانند درآمد مناسبی برای خودشان داشته باشند معمولا در جستجوی آگهی های استخدام معلم خصوصی در تهران و یا سایر شهرهای ایران هستند. اینکه بتوانید در آموزشگاهها به عنوان معلم ریاضی، فارسی، علوم و ... مقطع ابتدایی استخدام شوید خوب است اما در کنار آن و یا به جای آن می توانید خودتان هم مستقیم شاگرد بگیرید. یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد مستقیم این است که در سایت ایران مدرس www.IranModares.com (بزرگترین مرجع معلم خصوصی ابتدایی و سایر مقاطع آنلاین و حضوری) مشخصات و دروس تدریسی خودتان را ثبت کنید و مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. با ثبت نام در ایران مدرس مشخصات شما و شماره تماس مستقیم خودتان نمایش داده شده و می توانید شاگرد بگیرید و درآمد کسب نمائید. به جای استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی دبستان (با یا بدون سابقه) می توانید از این روش عالی جذب شاگرد استفاده نمائید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, استخدام معلم خصوصی آنلاین و مجازی سال 1400,

 

,

دعوت به همکاری و جذب معلم مقطع ابتدایی برای تدریس آنلاین

,

بسیاری از افراد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ابتدایی و دبستان در گوگل عبارت هایی مانند استخدام معلم خصوصی ریاضی سوم ابتدایی در تهران، استخدام معلم خصوصی فارسی مقطع ابتدایی، استخدام مدرس دبستان همشهری و ... را جستجو می کنند. برای آموزش مجازی و یا تدریس خصوصی مجازی علاوه بر استخدام شدن و یا حداقل در کنار آن روش های بهتری هم برای جذب شاگرد وجود دارد. خصوصا در حال حاضر که تدریس آنلاین با استقبال خوبی مواجه شده است، جذب شاگرد به صورت آنلاین بسیار کار راحت تری است و به نسبت استخدام شدن در آموزشگاههای تهران و یا موسسات تدریس خصوصی می تواند بازدهی بسیار بهتری داشته باشد. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com (مرجع معلم خصوصی آنلاین ابتدایی تا دانشگاه) عضو شوید و مشخصات و دروس تدریسی خودتان را ثبت کنید. به این ترتیب مشخصات و شماره تماس مستقیم شما نمایش داده شده و می توانید به راحتی شاگرد بگیرید. برای مشاهده لیست معلم های خصوصی ابتدایی و دبستان در ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده دبیرهای خصوصی مقطع ابتدایی و دبستان تهران، کرج و کل ایران (لیست معلم های خصوصی ابتدایی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران) کلیک کنید. شما هم می توانید در ایران مدرس حضور داشته باشید و درآمد خودتان را افزایش دهید.

, مشاهده دبیرهای خصوصی مقطع ابتدایی و دبستان تهران، کرج و کل ایران,

, ,

مزیت های عضویت در ایران مدرس برای جذب شاگرد در مقطع دبستان

,

در ایران مدرس شما استخدام نمی شوید بلکه مشخصات خودتان را ثبت می کنید و این مشخصات و سوابق تدریس و رزومه کاری در کنار شماره تماس شما به متقاضیان تدریس خصوصی نشان داده شده و می توانید بدون واسطه شاگرد جذب نمائید. جذب شاگرد بدون واسطه به نسبت استخدام شدن و همکاری با موسسات تدریس خصوصی درآمد بالاتری دارد. البته شما می توانید از هر دو روش برای جذب شاگرد استفاده نمائید. وقتی خودتان به جای استخدام شدن به صورت مستقیم شاگرد می گیرید قیمت کلاس های خصوصی ابتدایی را خودتان مشخص خواهید کرد. این مزیت بسیار بزرگی است. در این حالت می توانید قیمت مد نظر خودتان را پیشنهاد دهید و با افزایش سابقه کاری و کیفیت کلاس هایی که برگزار می کنید می توانید نرخ بیشتری را درخواست کرده و به درآمدهای بالاتری برسید. در حالتی که استخدام شده اید قیمت را آموزشگاه یا موسسه تدریس خصوصی برای شما مشخص خواهد کرد. نکته مهم دیگر اینکه وقتی خودتان شاگرد جذب می کنید دیگر لازم نیست برای هر جلسه مثلا برای تدریس ریاضی دبستان 30 درصد مبلغ را به آموزشگاه پرداخت نمائید. در نتیجه، باز هم می توانید به درآمدهای بیشتری برسید. واضح است که این روش مزیت های بسیار قابل توجهی دارد و حداقل اگر نمی توانید فکر استخدام شدن را از سر خودتان بیرون کنید در کنار آن برای جذب شاگرد مستقیم هم اقدام نمائید.

,

, ,

نحوه کسب درآمد بالا از تدریس ابتدایی در کنار استخدام شدن

,

در ادامه روش هایی را ذکر می کنیم که به عنوان معلم ابتدایی می توانید در کنار استخدام شدن و یا به جای آن به درآمد بالاتری برسید.

,

1-  برای اینکه بتوانید از کار تدریس خصوصی دبستان خوب پول در بیاورید و پول بسازید در مرحله اول باید به این کار علاقه داشته باشید. بدون علاقه به تدریس شاگردهای شما نتیجه خوبی نمی گیرند و خودتان هم به تدریج این کار را کنار می گذارید. اگر به تدریس خصوصی علاقه داشته باشید هم به درآمد بالا می رسید و هم از کار خودتان لذت می برید.

,

2-  روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. میزان پولی که از این کار می سازید به صورت مستقیم با تعداد شاگردهایی که می توانید جذب کنید در ارتباط است. پس باید سعی کنید از روش های مختلف شاگرد جذب نمائید. با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید و حتی اگر استخدام هم نشدید به صورت پاره وقت با آنها همکاری داشته باشید. تراکت چاپ و توزیع نمائید.

,

3-  می توانید از روش های دیگری هم استفاده کنید و خودتان هم خلاقیت به خرج دهید و تعداد شاگردهای بیشتری را جذب کنید. به عنوان مثال اگر در حال حاضر یکی دو شاگرد بیشتر ندارید می توانید کارت خودتان را به آنها بدهید و به آنها بگوئید در کلاس خودشان پخش کنند و یا به دوستانشان بدهند و هر شاگردی که از طرف آنها جذب شد به خودشان برای کلاس 5 یا 10 درصد تخفیف بدهید.

,

برای مطالعه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ششم ابتدایی و دبستان در تهران و کرج این مقاله (معلم خصوصی ریاضی ششم دبستان) را بخوانید.

, این مقاله,

مزیت های تدریس خصوصی به عنوان شغل دوم معلمان ابتدایی

,

وقتی در زمینه تدریس خصوصی مقطع دبستان یا هر مقطع دیگری به صورت نیمه وقت فعالیت دارید لازم نیست حتما زمان مشخص و ثابتی در موسسه یا آموزشگاه حضور داشته باشید. در بسیاری از کارهای پاره وقت محدودیت هایی از این دست وجود دارد و برای اینکه بتوانید کار خودتان را حفظ کنید لازم است در زمانهای مشخصی حضور داشته باشید و حتی ساعت کاری مشخصی را باید پر کنید. در کار تدریس خصوصی انعطاف زمانی وجود دارد و زمان کلاس ها را خودتان با شاگردهایتان هماهنگ می کنید و هر زمان که وقت داشتید می توانید کلاس برگزار نمائید. در ضمن تعداد کلاس هایی که برگزار می کنید هم به خودتان بستگی دارد و می توانید در ماه 10 جلسه و یا 100 جلسه کلاس داشته باشید. این انعطاف باعث می شود کار تدریس خصوصی به عنوان شغل دوم بسیار جذابیت داشته باشد و افراد زیادی بخواهند در این زمینه فعالیت داشته باشند.

,

منبع: سایت تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php معلم خصوصی آنلاین و حضوری دبستان تا دانشگاه تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز، یزد و کل ایران

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه