اخبار داغ

نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر شورای عالی مناطق آزاد

نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر شورای عالی مناطق آزاد
نشست مشترک شهاب الدین عزیزی خادم و سعید محمد جهت توسعه همکاری های مشترک و احداث کمپ های تیم های ملی امروز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر شورای عالی مناطق آزادبه گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه مدیران فدراسیون فوتبال با مسوولان سازمان مناطق آزاد کل کشور در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این نشست شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال، احسان اصولی عضو هیات رئیسه و سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون، علی درویش‌پور رئیس سازمان منطقه آزاد قشم و مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این منطقه، حضور داشتند و دکتر سعید محمد دبیر شورای عالی سازمان مناطق آزاد و مشاور ریاست جمهوری میزبان این جلسه بود.
,
 
,
محور اصلی این دیدار اما برنامه ریزی برای راه‌اندازی کمپ های تیم‌های ملی در مناطق آزاد از جمله کیش، قشم، اروند و انزلی بود و و به این ترتیب درباره موارد مختلف مرتبط با این پروژه بحث و تبادل نظر صورت گرفت. هم‌چنین مقرر شد برنامه ریزی جامعی برای اعزام طرفداران ایرانی به جام جهانی قطر و محل استقرار و تسهیل تردد آنها به قطر، میزبان جام جهانی با رعایت اصل سفر ارزان قیمت صورت بگیرد.
,
 
,
از آنجایی که سازمان مناطق آزاد برای حمایت همه جانبه از تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی مردان و زنان اعلام آمادگی کرده است، در این نشست توافق شد تا اقدامات لازم برای امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین تا هفته آینده توسط تیم حقوقی فدراسیون فوتبال و سازمان مناطق آزاد انجام شود.
,
 
,
جزئیات بیشتر درباره این تفاهم نامه و همکاری به زودی به اطلاع جامعه فوتبال ایران خواهد رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه