اخبار داغ

تور جهانی تنیس| نماینده ترکیه قهرمان پسران و فرزامی قهرمان دختران شدند

تور جهانی تنیس| نماینده ترکیه قهرمان پسران و فرزامی قهرمان دختران شدند
تنیسور ترکیه پس از برتری در دیدار فینال عنوان قهرمانی تور جهانی زیر ۱۸ سال را از آن خود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، هشتمین روز رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال در بخش دختران و پسران در زمین های تنیس باشگاه آپت استقلال برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در بخش دختران ماندگار فرزامی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل درسا چراغی به پیروزی دست یافت و صاحب عنوان قهرمانی شد. فاطمه سادات زنجانی و نماینده ترکیه مشترکا سوم شدند.
,
 
,
در بخش پسران نیز توپراک آوچی باشی از ترکیه با نتیجه (۴-۶ و ۴-۶) در مجموع ۲ بر صفر مقابل آرتیوم دوروفیو از فرانسه پیروز شد تا عنوان قهرمانی این مسابقات را به نام‌ خود ثبت کند، نماینده فرانسه نائب قهرمان شد و تنیسورهای دانمارک و‌ مجارستان مشترکا سوم شدند. 
,
 
,
پیش از این با انجام دیدارهای پایانی بخش دونفره، تیم آرتیوم دوروفیو از فرانسه - یونس طلاور از ایران با نتیجه (۱-۶ و ‌۵-۷) مقابل زوج امیرعلی قوام و سامان رضاییان از ایران به پیروزی رسید و قهرمان شد و تیم ایران در جایگاه دوم ایستاد. 
,
در بخش دختران نیز نمایندگان ترکیه عناوین اول و دوم را بدست آوردند. 
,
 
,
به این ترتیب این مسابقات که از ۱۷ مهر با رقابت ٤٤ دختر و ٦٠ پسر در در زمین های تنیس آپت استقلال آغاز شده بود، امروز با انجام دیدارهای پایانی بخش انفرادی به پایان رسید. 
,
 
,
سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیرهمایون صدری به عنوان مدیر مسابقات حضور داشت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه