اخبار داغ

رییس کمیته ملی المپیک و معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش در سی‌ویکمین دوره مسابقات؛

تکواندو جام فجر| برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور صالحی امیری و علی نژاد/ پولادگر: میزبان سه رویداد مهم بین‌المللی هستیم

تکواندو جام فجر| برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور صالحی امیری و علی نژاد/ پولادگر: میزبان سه رویداد مهم بین‌المللی هستیم
مراسم افتتاحیه سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر، عصر امروز (شنبه – 24 مهرماه) با حضور رییس کمیته ملی المپیک و معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر عصر امروز (شنبه – 24 مهرماه) با حضور رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، مهدی علی‌نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، شین چال کانگ و اسماعیل آذرپاد اساتید بزرگ تکواندو، هادی ساعی عضو کمیسیون اجرایی و رییس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، عثمان دلدار ناظر فنی فدراسیون جهانی تکواندو در این سه رویداد، رییس فدراسیون عراق و ارمنستان، داوران و نفرات منتخب تیم‌های حاضر در این رویداد در سالن هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ابتدای این مراسم تلاوتی چند از آیات قران کریم در سالن طنین انداز و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
,
 
,
در ادامه سیدمحمدپولادگر رییس فدراسیون تکواندو گفت: خیرمقدم ویژه عرض می‌کنم خدمت صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، علی‌نژاد معاونت وزارت ورزش و همه ورزشکاران، مربیان، روسای فدراسیون کشورها و همه دوستانی که در این رویداد حضور دارند؛ همچنین خوش آمد می‌گویم به آقای کانگ که سال‌های بسیاری است تکواندو ایران از وجود ارزشمند ایشان بهره‌مند است.
,
 
,
وی در ادامه گفت: خدا را شاکریم که میزبان سه رویداد مهم بین‌المللی هستیم؛ دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که از 10 سال پیش به پیشنهاد فدراسیون تکواندو ایران در لیست مسابقات رسمی قاره آسیا قرار گرفت. سی‌ویکمین دوره رقابت‌های جام فجر که قدیمی‌ترین تورنمنت قاره کهن است و همینطور سومین دوره مسابقات آزاد آسیا که به تازگی در لیست فدراسیون جهانی قرار گرفته است.
,
 
,
پولادگر خاطرنشان کرد: این سه رویداد هر سه در تقویم فدراسیون جهانی تکواندو قرار دارند و تمامی ورزشکاران به منظور ارتقای رنکینگ المپیکی، امتیاز کسب می‌کنند. با وجود شرایط سخت کرونا که بیشتر رویدادهای جهانی و آسیایی را به تعویق انداخته، برگزاری این رقابت‌ها اتفاق مبارکی است. از همه همکارانم که تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این رقابت‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود، تشکر می‌کنم.
,
 
,
رییس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: بیش از 900 نفر در این سه رویداد حضور داشتند و بدون شک این رکور در تاریخ تکواندو آسیا ثبت خواهد شد و این سه رقابت مقدمه‌ای برای حضور تک تک این ورزشکاران در مسابقات پیش‌رو خواهد بود؛ امیدوارم تکواندوکاران حاضر بتوانند توانایی و قدرت‌های فنی خود را به نمایش بگذارند، از حاضرین تشکر می‌کنم که با حضورشان به اعتبار این رویداد افزودند.
,
 
,
سپس سوگندنامه ورزشکاران و داوران قرائت و به رییس فدراسیون تکواندوکشورمان تحویل داده شد. پس از آن تیم پومسه به اجرای فرم‌ پرداخت.
,
 
,
در ادامه این مراسم نیز توسط رییس کمیته ملی المپیک از استاد کانگ و استاد آذرپاد اساتید بزرگ تکواندو، عثمان دلدار ناظر فنی فدراسیون جهانی تکواندو در این سه رویداد و سیدمحمد پولاگر نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و رییس فدراسیون تکواندو کشورمان تقدیر به عمل آمد.
,
 
,
همچنین یادبود این مسابقات توسط رییس فدراسیون تکواندو کشورمان به رییس کمیته ملی المپیک، معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ناظرفنی فدراسیون جهانی، اساتید بزرگ تکواندو، رییس فدراسیون کاراته کشورمان و همچنین روسای فدراسیون های عراق و ارمنستان اهداء شد.
,
 
,
پایان این مراسم نیز با اجرای تیم نمایش استان خراسان شمالی کشورمان همراه بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه