اخبار داغ

جام فجر یک انتخابی کوچک با سطح بالا بود

کمرانی: ما فقط کیانی را در تکواندو نداریم/ فشار روانی المپیک باعث ناکامی ناهید در جام فجر شد

کمرانی: ما فقط کیانی را در تکواندو نداریم/ فشار روانی المپیک باعث ناکامی ناهید در جام فجر شد
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: بعد از مدت‌ها دختران ما شاهد یک انتخابی خوب بودند که کیانی به دلیل فشار روانی المپیک و آسیب‌دیدگی نتایج خوبی را کسب نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان درباره مسابقات جام فجر اظهار داشت: جام فجر بانوان روز گذشته و در یک روز برگزار شد. تعداد تیم های شرکت کننده به دلیل شرایط کرونایی کم بود. در دوره قبل که با میزبانی ایران انجام شد، سایر کشورها استقبال خوبی از این مسابقات کردند. جام فجر برای من به عنوان سرمربی بانوان یک انتخابی کوچکی با حضور بازیکنان با سطح بالا داشت. بعد از مدت‌ها دختران ما شاهد یک انتخابی خوب بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کمرانی با اشاره به بازی ناهید کیانی اظهار داشت: همیشه یک بازیکن در اوج خود نیست. در این مدت اردوها برگزار نشد و ناهید از مسابقات مختلف خسته بود. همچنین از شرایط روحی خوبی بعد از المپیک نداشت. شاید فشار روانی و اولین تجربه حضور او در میدان بین المللی باعث تاثیرگذاری روی او شد. از نظر من شکست بازیکن در مسابقات باعث رشد و ترقی او می‌شود. کیانی در مسابقه هم آسیب دید و این هم مزید بر علت شد تا نتایج خوبی را در فینال کسب نکند. 
,
 
,
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان از زهرا شیدایی یکی از امیدهای تکواندوی ایران گفت: ما فقط ناهید کیانی را در ایران نداریم و بازیکنان با انگیزه، نترس و شجاع دیگری هم در کشور وجود دارند. شیدایی در اردوها همراه تیم بود و در این رقابت‌ها از کیانی آماده‌تر به نظر می‌رسید. شکست یک بازیکن ملی پوش برای من ناخوشایند است ولی نویدی برای حضور و درخشش بازیکنان پشت سر آنان است. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه