اخبار داغ

تکواندوکاران برتر مشخص شدند

تکواندو جام فجر| قهرمانی به ایران رسید/ جام در خانه ماند

تکواندو جام فجر| قهرمانی به ایران رسید/ جام در خانه ماند
با پایان سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر، مردان تکواندو کشورمان موفق شدند بر سکوی قهرمانی این رویداد بایستند؛ ترکیه نایب قهرمانی شد و پاکستان به مقام سومی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در گروه مردان از روز گذشته (جمعه – 23 مهرماه) در هتل "پارسیان استقلال" تهران آغاز و امروز به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این دوره از رقابت‌ها با حضور 171 تکواندوکار از 9 کشور ایران، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، عراق، لبنان و هند و در هشت وزن 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم پیگیری می‌شود.
,
 
,
در پایان این رویداد بین المللی، تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و 1004 امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ببرند، هوگوپوشان ترکیه با کسب سه مدال نقره و 168 امتیاز  بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و پاکستان با یک نقره و 59 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.
,
 
,
تیم‌های افغانستان (دو مدال برنز و 50 امتیاز)، روسیه (یک برنز و 26 امتیاز)، هند (بدون مدال و 18 امتیاز)، عراق (بدون مدال و 9 امتیاز)، لبنان (بدون مدال و پنج امتیاز) و ارمنستان (بدون مدال و امتیاز) به ترتیب در رده چهارم تا نهم قرار گرفتند.
,
 
,
برترین های‌جام سی‌و یکم به شرح زیر معرفی شدند:
,
 
,
بهترین مربی: وحید عبداللهی (ایران)
,
بهترین بازیکن: دانیال بزرگی (ایران)
,
بهترین داور: محمد عزیزی (ایران) – سماه حمودی (قطر) – آدام توفیق (اردن)
,
کاپ اخلاق: عراق
,
بهترین سرپرست: لاریسا فادوا (روسیه)
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه