اخبار داغ

دوست دارم همیشه ورزشگاه را اینگونه پر ببینم

ژاردیم: عالی و شگفت‌انگیز بودیم/ هدف‌مان فینال است

ژاردیم: عالی و شگفت‌انگیز بودیم/ هدف‌مان فینال است
سرمربی تیم فوتبال الهلال پس از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: ما می‌خواهیم به فینال برسیم و این هدف ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس ایران در نشست خبری اظهار داشت: بازیکنان‌مان بسیار شگفت‌انگیز هستند و توانستیم یک بازی عالی انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: امیدوارم که در هر بازی بتوانیم ورزشگاه را اینگونه پر ببینیم. در این خصوص با رئیس باشگاه صحبت کردم و به او گفتم که می‌خواهم همیشه ورزشگاه در همین شرایط باشد.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال الهلال تأکید کرد: ما می‌خواهیم به فینال برسیم و این هدف ماست. به بهترین شکل ممکن خودمان را برای پیروزی در دیدار با النصر آماده می‌کنیم، اما رسیدن به فینال بستگی به شرایط بازیکنان دارد.
,
 
,
ژاردیم با اشاره به فاصله کوتاه تا دیدار با النصر که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این اختلاف زمانی بسیار کم بین دیدار یک چهارم نهایی و نیمه نهایی، به هر دو تیم آسیب می‌رساند و این مسئله از نظر علمی ثابت شده است. ما دوست داشتیم فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشیم، اما اکنون باید خودمان را با این زمان تطابق دهیم.
,
 
,
وی همچنین درباره وضعیت یاسر الشهرانی که دچار مصدومیت شده بود، گفت: در دو روز آینده وضعیت او را بررسی خواهیم کرد، اما شرایط این بازیکن مثبت است. البته تا زمانی که به آمادگی صد درصد نرسد، نمی‌توانیم از وجودش استفاده کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه